קובי רפואה עשוי לסיים את תפקידו בהפועל תל אביב, דראפיץ' מועמד

play
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב | אודי ציטיאט
שלושה מהפכים, שבעה שערים: 3:4 לבוזגלו ונס ציונה על הפועל ת"א 05:20

האדומים עם 3 נקודות מ-15 ובמועדון אמרו: "כך זה לא יכול להימשך". רפואה: "האחריות שלי, צריך לחשוב על הדברים ונראה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קובי רפואה עשוי לסיים את תפקידו בהפועל תל אביב בעקבות ההפסד הערב (שבת) 4:3 לסקציה נס ציונה. האדומים נותרו עם שלוש נקודות בלבד בתחתית ליגת העל, סופרים ארבעה הפסדים בחמישה מחזורים והבוז הצורם בסיום המשחק בפתח תקוה סיפר את הסיפור כולו.

הנהלת המועדון תשוחח עם המאמן בנוגע להמשך דרכו והדבר עשוי כאמור להוביל לפרידה. גורם במועדון אמר: "צריך להסיק מסקנות ולייצר פתרונות, כך זה לא יכול להימשך. הקבוצה חושך, גם השחקנים צריכים לחשוש". אם רפואה יעזוב, סלובודן דראפיץ' הוא המועמד המוביל להחליפו.

רפואה עצמו אמר אחרי המשחק הערב: "ארבעה שערים כאלה קלים… נתנו יותר מדי חופש ליריב. ספגנו גולים קלים, הם הגיעו למצבים בקלות, הייתה לנו שם טיילת רכים וזו התוצאה. העתיד שלי? כולם בסערת רגשות, צריך לחשוב טוב על הדברים ונראה. פתיחת עונה כזו לא הייתה גם בחלומות הכי גרועים של אף אחד פה. האחריות שלי. אני קובע את ההרכבים, אני המאמן, האחריות שלי בלבד".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב
המשחק האחרון כמאמן הפועל תל אביב? רפואה | אודי ציטיאט

אדי גוטליב על הרביעייה והבעיות בחלק האחורי: "אני לא חושב שזה רק חוליית ההגנה, זה כולם ביחד. וכן, זה הפסד רביעי, זה לא נראה טוב, נצטרך להתאושש ולעבוד קשה, פחות לדבר. צריך לעבוד על זה, יותר תיאום… זה לא רק הרביעייה מאחורה, זה גם ההתקפה והקישור, צריכים להיות יותר מתואמים. זה לא נראה טוב. אולי זה יעיר אותנו, נצטרך לצאת מזה".