בוקסנבוים והנהלת הפועל תל אביב יחליטו היום: זעזוע או חיזוק

play
המשחק האחרון כמאמן הפועל תל אביב? רפואה | אודי ציטיאט
שלושה מהפכים, שבעה שערים: 3:4 לבוזגלו ונס ציונה על הפועל ת"א 05:20

המנהל המקצועי וראשי המועדון צפויים להיפגש בעקבות ה-4:3 לנס ציונה, כשעל הפרק סיום דרכו של המאמן או חיזוק הסגל לפחות בשני שחקנים. מרינוביץ' שוב על המוקד, קונטה ממריא למשחקי נבחרתו ובקבוצה מנסים להרגיעו שהתיק ייסגר בהקדם

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב צפויים לשבת היום (ראשון) ולקבל החלטות בנוגע למצב הקבוצה. על הפרק ישנן שתי אפשרויות: הגעה להבנות עם המאמן קובי רפואה על סיום ההתקשרות, או חיזוק הקבוצה במספר שחקנים. ההחלטה תתקבל על ידי ההנהלה בשיתוף המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים וזאת יממה אחרי ההפסד המשוגע 4:3 לסקציה נס ציונה.

במועדון לא מעוניינים לשלם לרפואה את חוזהו עד תום העונה, אבל ייתכן שינסו להגיע איתו להבנות. אם יבחרו לחזק את הקבוצה, הדרישה של בוקסנבוים ורפואה היא להתחזק בשני שחקנים לפחות בקישור ובכנף, אך רק אחרי שיוחלט על מעמד המאמן יתבצעו פעולות בנושא.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב
ההכרעות צפויות היום. קובי רפואה | אודי ציטיאט

יש לזכור כי צירוף מאמן חדש כמו סלובודאן דראפיץ' ותשלום פיצויים לרפואה יגרום להוצאה נוספת של לפחות 800 אלף שקלים, מה שלא בטוח שיאפשר למאמן הבא לחזק את הקבוצה, וזה שיקול שנלקח בחשבון. בקדנציה הקודמת של רפואה, לאחר שהוחלט לסיים את הקשר, הודיעו לו במועדון על פיטוריו, אך סירבו לשלם לו פיצויים וכזכור המאמן תבע את המועדון בבוררות ולקראת סיומה בא לקראת המועדון והגיע להבנות על קבלת כ-70% מהסכום.

בצד המקצועי, במועדון מבינים שישנה בעיה גדולה מאוד. אם למשחק או שניים הייתה תחושה כי סטפן מרינוביץ' מתייצב, אתמול רשם השוער משחק רע מאוד. אלה לא רק השערים שספג שמהווים בעיה: "היכולת שלו לא נותנת ביטחון להגנה, קשה להבין מה הוא עושה ולאן הוא יוצא", אמר בפה מלא אחד משחקני הקבוצה.

מעבר לכך, שחקנים חוזרים ואומרים כי "בשנים האחרונות, תקופות יותר טובות או פחות טובות, ידענו להביא אופי למשחקים. לקבל ארבעה שערים מנס ציונה זאת בושה לכל אחד מאיתנו, ויכולנו לקבל יותר. כל אחד במועדון הזה צריך לחשוב טוב טוב בפגרה איך הוא עוזר לקבוצה לצאת מהמצבה הזה, כי זה יכול להידרדר עוד יותר".

אנטואן קונטה צפוי לטוס למשחקי נבחרת גיניאה, כאשר לפחות על פי מה שאמר לאנשי המועדון, הוא לא היה חד משמעי בנוגע לחזרתו ארצה לאחר מכן, אך במועדון לוקחים הכל בערבון מוגבל את הכל וימתינו שיירגע קצת. השחקן חושש ככל הנראה מהמשך הליך משטרתי מולו, אבל במועדון ניסו להסביר לו שכל עוד לא הוגשה תלונה במשטרה התיק ייסגר בהקדם.

אנטואן קונטה שחקן הפועל תל אביב עם השופט שניר לוי
ימריא למולדתו, אבל האם יחזור לישראל? אנטואן קונטה | אודי ציטיאט

במחזור הבא הפועל תל אביב תארח את הפועל ירושלים (2 באוקטובר), ושמונה ימים לאחר מכן תפגוש את מכבי תל אביב לדרבי, אותו יארחו הצהובים.