קוטאליה: "חיכיתי המון זמן כדי להראות להפועל ת"א מי אני"

play
שחקן סקציה נס ציונה לבאן קוטאליה | אודי ציטיאט
שלושה מהפכים, שבעה שערים: 3:4 לבוזגלו ונס ציונה על הפועל ת"א 05:20

החלוץ שנזרק בעברו מהאדומים חגג את ה-3:4 המשוגע, ניצחונה הראשון של סקציה נס ציונה בליגה: "הם לא האמינו בי". בן הרוש עלול להיעדר חודש נוסף, מגעים לצירוף סטויאנוב מהפועל באר שבע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה חגגה אתמול (שבת) ניצחון ליגה ראשון העונה בליגת העל, כשגברה 3:4 במשחק משוגע על יריבתה לתחתית, הפועל תל אביב. "זה המשחק שמחזיר אותנו לתמונת הליגה", אמרו בנס ציונה בסיום. שחקני הקבוצה חגגו במשך דקות ארוכות, גם על כר הדשא ובמיוחד בחדר ההלבשה.

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בהם כבשה הקבוצה שער בודד, הצליחה החבורה של המאמן ניר ברקוביץ' להבקיע רביעייה במשחק אחד, כאשר מי שבלט במיוחד היה אלמוג בוזגלו שסיים את המשחק עם צמד ובישול. לצוות המקצועי היה כאב ראש לא קטן בכל הנוגע להרכב הקבוצה, זאת בעקבות פציעתו של הבלם סטפן אקה והעובדה שגם מוחמד אוסמן לא היה כשיר ונכנס רק כמחליף במחצית השנייה. אליהם צריך להוסיף גם את היעדרותו של המגן עומרי בן הרוש, שככל הנראה יעבור בקרוב ניתוח בפרק כף ידו, אותה שבר לפני שבועיים. בן הרוש עבר מספר בדיקות וכעת הוא מחכה לאיבחון אחרון של מומחה לפרקי יד כדי לקבל החלטה סופית בנוגע לניתוח ששבית אותו לתקופה של חודש נוסף לפחות.

שחקן סקציה נס ציונה אלמוג בוזגלו
השכיח את כאבי הראש. אלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט

עם זאת, בנס ציונה לא מסתנוורים מהניצחון ומתכוונים לצרף שניים-שלושה שחקני חיזוק עד מועד סגירת חלון ההעברות בעוד 10 ימים, כאשר מגעים מתנהלים עם הפועל באר שבע לצירוף יוני סטויאנוב. בצוות המקצועי מחפשים עוד קשר וחלוץ, וייתכן שיצורף גם עוד שחקן הגנה.

מי שנראה מאושר במיוחד בסיום המשחק הוא החלוץ הגאורגי לבאן קוטאליה, שכבש את שער הניצחון ולא התבייש לחגוג מול האקסית האדומה, במדיה שיחק וממנה נזרק בעונה שעברה. "המשחק הזה היה מאוד חשוב עבורנו", אמר קוטאליה בסיום. "המשחק הזה היה חשוב קודם כל עבור המועדון, אבל גם בשבילי באופן אישי כי שיחקתי בהפועל תל אביב והם לא האמינו בי, אז חיכיתי הרבה זמן למשחק הזה כדי להראות להם מי אני – כבשתי והשגנו את הניצחון הראשון שלנו העונה, אני מאוד מאושר על כך".

קוטאליה התייחס לכך שעד היום כבשה נס ציונה רק שר אחד והפעם היא סיימה את המשחק עם רביעייה: "זה הכדורגל, זה קורה. גם במשחק האחרון נגד מכבי חיפה, שיחקנו טוב מאוד, אבל לא הבקענו מספיק, זה חלק מהכדורגל. הפעם היינו הקבוצה הטובה יותר וגם ניצחנו".

על כך שפרשנים רואים בנס ציונה כיורדת בטוחה, הוסיף: "התקשורת יכולה להגיד מה שהיא רוצה, אני בדרך כלל לא רואה ולא שומע את מה שאומרים בתקשורת. מעניין אותי רק הכדורגל ואני מרוכז כולי בכך שהקבוצה תישאר בליגה".

שחקן סקציה נס ציונה לבאן קוטאליה
"חיכיתי הרבה זמן להראות להם מי אני". קוטאליה | אודי ציטיאט

במחזור הבא סקציה נס ציונה תצא לדוחא ותתארח אצל בני סכנין, במשחק שייערך לאחר פגרת הנבחרות (יום ראשון, ה-2 באוקטובר). שישה ימים לאחר מכן תארח את מכבי נתניה.