קבוצות ליגת העל מחזרות אחר שחקני מכבי ת"א, שלא תשתתף בשכרם

play
"כל עוד יש לנו סיכוי לקחת תואר אנחנו נילחם". נחמיאס | מאור אלקסלסי
גלוך הלהיב, זהבי חזר לכבוש: מכבי ת"א דרסה 0:4 את בית"ר ירושלים 03:03

עידן נחמיאס מעורר עניין, אך הצהובים הבהירו לבלם כי אין כוונה להתחלק בשכרו אם יעדיף לעזוב. הנטייה של איביץ' ויצחקי היא לא לשחרר את דן ביטון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא תשתתף בשכר של שחקנים אשר יעזבו בהשאלה לקבוצות אחרות. לאור הפיחות במעמדם של עידן נחמיאס ודן ביטון, פנו מספר קבוצות בעניינם, אבל הובהר להם כי מכבי תל אביב לא תיקח חלק בשכר, מה עוד שאת דן ביטון מכבי תל אביב מעדיפה להשאיר אצלה.

נחמיאס, שהגיע לפני שנה מקרית שמונה, ידע ימים טובים יותר אצל מלאדן קרסטאיץ' ואפילו אצל ולאדן איביץ' בתחילת העונה, אבל כעת נחמיאס רק שישי בהיררכיית הבלמים אחרי אנריק סבוריט, ניר ביטון, שרן ייני, דריק לוקאסן ושחר פיבן. גם דור פרץ יכול לשחק בתפקיד הבלם בעת הצורך, במיוחד אם איביץ' ימשיך בקו של שלושה בלמים, ולכן מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של נחמיאס, אם יבקש לעזוב בהשאלה עד תום העונה. התנאי כאמור יהיה שמכבי תל אביב לא תשתתף בשכרו.

דן ביטון, שחקן מכבי תל אביב
איביץ' ויצחקי בטוחים שהוא עוד יתרום. דן ביטון | אריאל שלום

באשר לדן ביטון, אף שיש למכבי תל אביב כמות גדולה של קשרים, הנטייה היא לא לאשר לו לעזוב, אם יפנה ויבקש. איביץ' וברק יצחקי מעריכים את ביטון ובטוחים שהוא עוד ישחק ויתרום.

שחקן נוסף ששמו נקשר לעזיבה הוא דור תורג'מן. החלוץ הצעיר נמצא בכלל בטירונות, אבל בשבוע הבא הוא אמור להצטרף בחזרה לאימונים. כל עוד מכבי תל אביב לא מביאה שני שחקני התקפה חדשים, אחד מהם יונתן כהן, תורג'מן לא צפוי לקבל שחרור. השחקן הוא חייל ועלותו נמוכה, כך ששחרור שלו יתקבל רק אם מכבי תל אביב תאמין שהוא יכול להתפתח במקום אחר בו ישחק בצורה קבועה.

מכבי תל אביב יצאה בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים לחופשה קצרה ותשוב להתאמן מחר אחר הצהריים. בקבוצה יפעלו להכשרת ניר ביטון שסובל מכאבי גב ושוחרר מנבחרת ישראל. במכבי תל אביב רוצים את הבלם מוכן למשחק מול מכבי חיפה בשבת הבאה בכרמל.