מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל תל אביב ספגו קנסות כספיים

אוהדי מכבי תל אביב | לירון מולדובן

המועדונים עמדו לדין בשל התפרעות קהלי האוהדים: הצהובים ישלמו 15,000 שקל, האדומים 8,000 והירוקים 10,000

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נקנסה היום (רביעי) ב-15,000 שקל על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וזאת בשל התפרעות אוהדיה במשחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד. מזכ"ל המועדון ציין בפני הדיין עו"ד נעם ליובין כי הצהובים מנסים לאתר את המתפרעים. ליובין נימק את החלטתו: "מחד – זוהי הופעתה הראשונה של הנאשמת בבית הדין העונה, צעד נדיר ביחס לקבוצות הצמרת האחרות. מאידך מדובר במקרה חמור בו נזרקו אבוקות במהלך המשחק לרחבת שוער הקבוצה, דבר שגרם להפסקת המשחק למספר דקות. לקחתי בחשבון כי במשחק לאחר מכן, כשאירחה הנאשמת את בית"ר ירושלים, לא נרשמה ולו תקרית בודדת באצטדיון מלא, רובו באוהדי מכבי תל אביב".

נגד מכבי חיפה השית הדיין עו"ד ישראל שמעוני קנס בגובה 10,000 שקל, עקב השלכת כוס משקה על ידי אוהדת לתחומי המגרש באצטדיון טדי, במשחק אצל הפועל ירושלים ביום ראשון האחרון. במועדון מהכרמל הסבירו שהמשליכה היא קטינה, שלא נקלטה במצלמות המשחק ולכן לא זוהתה, כאשר האירוע לא הפריע לרצף המשחק.

גם הפועל תל אביב ספגה היום קנס, במקרה שלה 8,000 שקל, בשל התנהגות בלתי הולמת ופגיעה מצד קהל אוהדיה. בדיון נכחה מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן, שטענה בפני עו"ד ליובין כי האדומים שכרו חברת אבטחה חדשה ופועלים להתקנת רשת ביציעים 4-5 בבלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי