דור ג'אן מועמד לפתוח לראשונה בהרכב אשדוד. יפרח יערוך בכורה בחדרה?

play
כבש שוויון דרמטי. דור ג'אן | לירון מולדובן
שלומי אזולאי החמיץ פנדל ותיקן ב-1:1 של בני ריינה מול מ.ס אשדוד 06:06

החלוץ נאבק עם ממאטה על המקום ב-11 (שבת, 19:15), במועדון מצפים מכנעאן לתת מספרים. המושאל ממכבי חיפה צפוי להיכלל בסגל מנגד

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד

אחרי צמד ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה, מ.ס. אשדוד איבדה קצת גובה כשצברה רק שתי נקודות בשלושה מחזורים. לקראת החזרה לליגה מפגרת הנבחרות במועדון מצפים לניצחון ביתי מחר מול הפועל חדרה. הקבוצה עשתה משחק אימון מצוין מול מכבי נתניה בו ניצחה 0:5 במהלך הפגרה ויש לה חמישה שחקנים בשתי הנבחרות הבכירות של ישראל, כך שהתחושות הן טובות.

מי שעשוי לפתוח לראשונה בהרכב הוא החלוץ דור ג'אן שחזר לאחרונה לארץ. המאמן רן בן שמעון יחליט אם לספסל את אבנעזר ממאטה, שירד קצת בכושרו, ולהעלות את ג'אן או לתת לגנאי הצעיר עוד הזדמנות ב-11. בקבוצה מצפים להתחיל לקבל מספרים מחמודי כנעאן אותו החליטו להשאיר למרות הביקוש הרב. כנעאן מגיע להרבה מצבים, אבל עדיין מתקשה לכבוש.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, דויד קופרמן, נאור סבג, שלו הרוש, חמודי כנעאן, עוז בילו, דור ג'אן.

שחקן מ.ס. אשדוד דור ג'אן
יוקפץ להרכב? דור ג'אן | לירון מולדובן

הפועל חדרה

הפועל חדרה שלא נוצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, תצא מחר למשחק חוץ באשדוד ותנסה לשפר עמדות במרכז הטבלה. בחדרה ניסו לצרף שחקן נוסף לסגל ביומיים האחרונים של חלון ההעברות, אך בסופו של דבר מעברו של הקשר רומראטו מהפועל תל אביב, לא יצא לפועל ובקבוצה הסתפקו בצירופם של נהוראי יפרח, הצעיר המבטיח ממכבי חיפה. יפרח צפוי להשתלב בסגל כבר מחר ויפתח את המשחק על הספסל. המאמן אסף נמני יחסר מחר את הקשר סמי בוראר המורחק, שקיבל מראשי המועדון מספר ימי חופשה וטס לבלגיה לשהות לצד רעייתו שאמורה ללדת בכל יום.

"מגיעים למשחק באשדוד, אחרי פגרת הנבחרת והיה לנו יותר זמן להיערך למשחק הזה", אמר המאמן נמני לקראת המשחק. "מדובר בקבוצה כשרונית מאוד, אבל המסר שלי בשבועות האחרונים, הוא שאנחנו מרוכזים בלגבש את עצמנו ולהגיע כמה שיותר מוכנים לאשדוד".

נהוראי יפרח הוסיף: "התחלה חדשה תמיד מרגשת, יש קצת התרגשות. אני מרגיש בסדר גמור אחרי כמה אימונים שעשיתי עם הקבוצה ומקווה שתהיה עונה טובה ומוצלחת. אשדוד קבוצה מאוד חזקה, אבל אנחנו נבוא ונשחק את הכדורגל שלנו וננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, פיליפ איפולה, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, קלמן שטרום, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, סער פדידה, סטיבן אלפרד, מוחמד חטיב.

שחקן הפועל חדרה סמי בוראר
קפץ לחופשת מולדת. סמי בוראר | דני מרון

טריוויה

* הפועל חדרה ביקרה באשדוד חמש פעמים במסגרת ליגת העל והשיגה שלושה ניצחונות ותיקו. ההפסד היחיד היה 3:1 ביולי 2020.

* כל 11 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שערים, ובדרך כלל משני הצדדים. הפעם היחידה שאחת לא כבשה הייתה במשחק ליגה בדצמבר 2019, כשאשדוד הפסידה בבית 2:0.

* שתי הקבוצות מגיעות אחרי שתי תוצאות תיקו. לחדרה היו בעונה הקודמת שני רצפים שונים עם שלוש תוצאות תיקו, בעוד לאשדוד היו בכל העונה שעברה רק שלושה משחקים שלא הוכרעו.

* מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה שעדיין לא ספגה בבית העונה. בשני המשחקים שאירחה נכבש רק שער אחד, של ננאד צבטקוביץ' שסידר 0:1 על סקציה נס ציונה.

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה – הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:15: מ.ס. אשדוד – הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי נתניה – הפועל באר שבע (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי חיפה – מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: בני סכנין – סקציה נס ציונה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב – הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: בית"ר ירושלים – מכבי בני ריינה (ספורט1)