מוחמד יתפוס את מקומו של אבו פאני: "המשמעות של המשחק ברורה לכולם"

play
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה עם עלי מוחמד | אריאל שלום
עיר האורות: הפועל ירושלים פירקה 0:3 את מכבי חיפה, ביטון כיכב 04:35

מכבי חיפה נערכת למכבי תל אביב, גם שרי שחוזר מפציעה צפוי לפתוח, ברק בכר דרש משחקניו לחזור לאגרסיביות והרצינות של פתיחת העונה: "נעשה הכל כדי לצאת שמחים". הטירוף לקראת יובנטוס: מאות אוהדים רכשו כרטיס חבר מועדון בניסיון להשיג כרטיסים

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מעריכים שמאות אוהדים של הקבוצה רכשו כרטיס חבר מועדון של יובנטוס, על מנת לרכוש כרטיס למשחק בטורינו ביום רביעי הקרוב. כזכור, הירוקים מכרו את כל 2,300 הכרטיסים שהוקצו להם למשחק, מה שיצר מצב לפיו כאלף אוהדים שדיווחו על כך שרכשו כרטיס טיסה לטורינו, נותרו ללא כרטיסים.

האוהדים הירוקים ניסו לרכוש כרטיסים ליציעים של הקהל המקומי, אלא שאז התברר שרק חברי מועדון או אזרחים מקומיים יכולים לרכוש אותם. כעת האוהדים מחפשים פיתרון יצירתי, וההערכה היא שמעל 3,000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה במשחק באיטליה.

אוהדי מכבי חיפה
בהלת הכרטיסים בשיאה. אוהדי מכבי חיפה | ברני ארדוב

עוד לפני המשחק ברביעי, בחיפה דרוכים מאוד לקראת משחק העונה מחר מול מכבי תל אביב. ברק בכר הבהיר לשחקניו שהוא לא מוכן לראות שוב את שפת הגוף שהראו במשחק מול הפועל ירושלים, ושהוא מצפה מכולם לחזור לאגרסיביות והרצינות שאפיינה את הקבוצה לאורך החודשיים האחרונים. עלי מוחמד צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של מוחמד אבו פאני. "ברור לכולנו מה המשמעות של משחק מול מכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה, "נגיע מוכנים למשחק ונעשה הכל כדי לצאת שמחים".

הרכב משוער: ג'וש כהן, דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה, שון גולדברג, פייר קורנו, עלי מוחמד, נטע לביא, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, פרנזי פיירו.

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה – הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:15: מ.ס. אשדוד – הפועל חדרה
שבת, 20:00: מכבי נתניה – הפועל באר שבע (ספורט2)
שבת, 20:30: מכבי חיפה – מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: בני סכנין – סקציה נס ציונה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב – הפועל ירושלים (ספורט4)

שני, 20:15: בית"ר ירושלים – מכבי בני ריינה (ספורט1)