כץ יכריע לגבי עתידו של קלינגר, המאמן: "כולנו צריכים להתבייש"

play
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר | לירון מולדובן
השפלה לקלינגר: מ.ס. אשדוד הביסה 0:4 את הפועל חיפה 07:21

לא שקט בהפועל חיפה אחרי ה-4:0 באשדוד: ישנם קולות בהנהלה הקוראים לבצע זעזוע, אך הבעלים הוא שיחליט: "לא נעשה דברים פזיזים". עשרות אוהדים חיכו מחוץ לאצטדיון וקראו לקלינגר להתפטר. בן שמעון חגג והחמיא לבריהון

(גודל טקסט)

הפועל חיפה בצרות צרורות. האדומים רשמו הערב (שבת) משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, ובניגוד לארבע תוצאות התיקו הרצופות, הפעם זו כבר היתה תבוסה של ממש – 4:0 מול מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א. לירן סרדן אמנם הורחק בשלב מוקדם (26), אך גם זה לא יכול להסביר את הקריסה של החיפאים, שיקוו להתאושש מול סקציה נס ציונה בשבוע הבא. עשרות אוהדי הפועל חיפה חיכו לשחקנים מחוץ לאצטדיון, שרו "אין לכם כבוד" וקראו לניר קלינגר להתפטר. הנהלת המועדון תשוחח עם יואב כץ, והוא זה שיכריע לגבי המאמן. בקבוצה מחכים למוצא פיו של הבעלים, כאשר ישנם קולות הקוראים לזעזוע. כץ ישוחח עם קלינגר, ורק אז יקבל החלטה. "אני לא פועל מאימפולסיביות וצריך לחשוב על הדברים", אמר הבעלים לוואלה! ספורט. "לא נעשה דברים פזיזים. מישהו אומר שאני שוקל לפטר? זו הדעה שלו".

שחקן הפועל חיפה ניסו קפילוטו
ערב קשה. קפילוטו | לירון מולדובן

"עד היום המצב של הקבוצה היה במקום אחד, והיום אני חושב שאין לי מילה אחרת להגדיר את זה", סיכם קלינגר המתוסכל. "היינו חסרי אנרגיות, לא תוקפניים, לא אגרסיביים. הכרטיס האדום הוא בדיוק המראה ששיקפה את מה שהיה. הוא פירק אותנו לגמרי, אבל גם עד הכרטיס כל הזמן איחרנו. כולנו צריכים להתבייש במשחק הזה ולקבל את הסטירה הזאת חזק.

"אין לי יותר מדי מה לנתח, היתה גישה לא טובה מההתחלה וכשאתה ניגש למשחק בצורה כזאת, אתה מקבל בראש. אחרי באר שבע הרגשנו שאנחנו בגרף התקדמות, והיום אולי השחקנים הרגישו יותר מדי טוב. קצת חששתי מזה לפני המשחק. הפסדנו את המשחק בגישה, וזה לא עניין של יכולת. היתה נרפות, חוסר אכפתיות, חוסר מוטיבציה, וזה חמור מאוד. אני מקווה מאוד שזה ילמד אותנו לקח קשה. זה לא יעבור לסדר היום, יואב השקיע פה, הבאנו שחקנים בעלי שם שזכו בתארים ואני מצפה מהם וגם מעצמי להרבה יותר".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר
זה לא נראה טוב. קלינגר | לירון מולדובן

מנגד, אשדוד מאושרת אחרי שקטעה רצף של ארבע תוצאות תיקו. מוחמד כנעאן (38), זקאריה מוגיס (44), אבנעזר ממאטה (62) וסמואל אלאבי (80) כבשו, במשחק שיכול היה להסתיים גם בתוצאה גבוהה יותר.

"הרבה פעמים זה עניין של גולים שנכנסים, ונתנו גול בדקה מאוד משמעותית", סיכם רן בן שמעון. "היום היה ניצול מצבים טוב, אבל גם ב-11 נגד 11 נראינו יוצא מהכלל. פספספנו קצת במשחקים האחרונים, אבל לראות אותנו משתפרים – זה הכי חשוב מבחינתי. יעקב בריהון נכנס יוצא מהכלל להרכב, יכול להיות שהגיע לו טיפ טיפה יותר קרדיט ממני. כל משחק אנחנו מנסים לשחק כדורגל, היום היה לנו אחוז גבוה של ניצול מצבים, וזה קריטי לנו גם להמשך. יהיה מורכב בשבוע הבא, לבית"ר יש שחקנים טובים והיא גם מאומנת טוב".

מוחמד כנעאן שכבש את הראשון הוסיף: "היה לנו הרבה חוסר מזל במשחקים הקודמים, היום הכל הלך. גם הפנדל, גם ה-VAR עזר לנו קצת, וזו היכולת שאנחנו רוצים".