איביץ': "זאת הפעם הראשונה העונה שאנחנו מנצחים בלי שמגיע לנו"

לא פשוט. איביץ' | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב הודה אחרי ה-01 על סכנין: "אנחנו לא מושלמים, מסופק מהנקודות ולא מהדרך". קנדיל: "זה מרתון, אנחנו רק בהתחלה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

זה היה קשה, זה היה דרמטי, אך בסופו של דבר שרדה הערב (שבת) מכבי תל אביב את משחק החוץ בדוחא ורשמה 0:1 על בני סכנין, שמשאיר אותה בפסגת ליגת העל לפחות לשבוע אחד נוסף. ה-VAR התערב ופסל את השערים של חסן חילו (13) וניקולאו קרדוסו (59), וכשנדמה היה שהקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, היה זה דווקא מאור קנדיל המחליף שדחק פנימה (87) והכריע, לצערה של בני סכנין שרתחה מזעם בסיום.

"אנחנו יכולים להית מסופקים מהנקודות ולא מאיך ששיחקנו", אמר ולאדן איביץ'. "התחלנו טוב, שלטנו והגענו למצבים שיכולנו לכבוש מהם, אבל לאחר מכן איבדנו ביטחון ואת מרכז המגרש, והם התחילו לייצר את ההזדמנויות שלהם. לפעמים במגרש כזה אתה פשוט צריך לנצח, וזה מספק שניצחנו. ברור שאנחנו לא מושלמים, ורוצים להיות טובים יותר, אבל זאת הפעם הראשונה העונה שאנחנו מנצחים בלי שמגיע לנו. לפעמים אתה מנצח ולפעמים מפסיד, ונהיה חייבים להמשיך לעבוד.

"מה לא עבד? אני יכול לנתח, ויהיה קל יותר אחרי שאראה שוב את המשחק. אני לא רוצה לדבר עכשיו, כי אני עדיין לא בטוח ב-100 אחוז על המהלכים במשחק. אנחנו צריכים לחשוב אבל על המשחק הבא, ונמשיך ללכת משחק אחרי משחק". על שינוי המערך אמר: "ניסיתי לעשות משהו שונה, אבל כל השחקנים שפתחו שיחקו בעמדה שלהם. אבל יש גם יריבה, ויש לה שחקנים איכותיים, והם הגיעו למצבים מסוכנים. זה ניצחון חשוב מאוד, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה, וניקח את זה משחק אחרי משחק".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
"ניצחון חשוב מאוד, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה". איביץ' | מאור אלקסלסי
מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב
"יותר מדי אנשים צחקו עליי בפעם הקודמת שחגגתי את הגול בדרבי ובסוף השער נפסל". קנדיל | מאור אלקסלסי

מאור קנדיל הסביר למה לא חגג את השער: "יותר מדי אנשים צחקו עליי בפעם הקודמת שחגגתי את הגול בדרבי ובסוף השער נפסל, חיכיתי שיאושר". על המשחק: "פתחנו טוב, ואחרי זה הלך פחות טוב, זה מגרש קשה מאוד, אבל הראינו הרבה אופי, ומה שחשוב זה הניצחון. סכנין קבוצה חזקה, היה לנו קשה, וזה קורה. יש משחקים פחות טובים שאתה לוקח נקודות, ומשחקים טובים שבהם אתה מאבד נקודות. שמח שהמחליפים תרמו ושכבשתי". על הפער ממכבי חיפה: "זה מרתון, אנחנו רק בהתחלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי