בהפועל חיפה משוכנעים: רוני לוי יעביר מחר אימון בכורה. בן בסט יחזור?

play
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע | לירון מולדובן
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10 06:23

המאמן צפוי להתמנות בקרוב, העוזר בן מרגי התפטר - רם בן מיכאל ורונן גבאי מועמדים להחליפו. חלוץ העבר עשוי לחזור כמנהל טכני. שחקנים בקבוצה מעריכים: אלחמיד ישוחח עם ברקת, ויבקש לשוב בינואר לבאר שבע בשל מינוי לוי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

רוני לוי צפוי להתמנות ב-24 השעות הקרובות למאמן הפועל חיפה, ובמועדון משוכנעים שביום שלישי לכל המאוחר המאמן כבר יעביר את אימון הקבוצה.

למרות הרצון של יואב כץ להשאיר את כל הצוות המקצועי, עוזר המאמן מאיר בן מרגי ביקש היום להתפטר מתפקידו. למרות הניסיונות בחיפה לשכנע את בן מרגי להישאר, יגיע עוזר מאמן חדש לקבוצה, כשרם בן מיכאל ורונן גבאי מועמדים לתפקיד.

בן מרגי העביר היום את אימון הקבוצה ובסיומו כינס את השחקנים והודיע להם כי החליט לעזוב את תפקידו. עוזר המאמן הודה באופן אישי לבעלים יואב כץ על שיתוף הפעולה לאורך השנים, ואמר לשחקנים: "אני אוהב כל אחד ואחד ממכם ובטוח שהמשך העונה יהיה מוצלח הרבה יותר". יואב כץ אמר לשחקנים: "ניסיתי לשכנע את מאיר עד הרגע האחרון להישאר במערכת, כי לא בכל יום פוגשים אישיות כמוהו. אני מאחל לו בהצלחה ומאמין שנשתף פעולה בקרוב".

שחקן הפועל חיפה חאתם עבד אלחמיד
הגיע אופטימי, יעזוב מהר? אלחמיד | מאור אלקסלסי

בחיפה מאמינים שרוני לוי יוכל לשדרג משמעותית את הקבוצה, אלא שבמקביל יצטרכו להתמודד עם אכזבה של כמה שחקנים, בראשם חאתם עבד אלחמיד, אם וכאשר תצא לפועל ההחתמה שלו כמאמן. כזכור, שחקנים בקבוצה טענו שאלחמיד יבקש לעזוב אם לוי יגיע. אותם שחקנים אף העריכו הבוקר שהשחקן ישוחח עם אלונה ברקת ויבקש לחזור בינואר להפועל באר שבע ולהתמודד עם הנסיעות לטיפולים עם אימו ולא להתאחד שוב עם לוי לאור מערכת היחסים העכורה ביניהם.

אגב חלק מאוהדי הקבוצה לא מרוצים מהמינוי, וזאת לא בגלל לוי, אלא מאחר שרצו חריש עמוק ועזיבה של כל השדרה הניהולית והמקצועית של הקבוצה ולא רק בחילופי מאמן.

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה
מועמד לחזור להפועל חיפה. בן בסט | ברני ארדוב

בנוסף, שחקן העבר של הפועל חיפה וסגן מלך השערים שלה בכל הזמנים, עדן בן בסט, עשוי לשוב למועדון בתפקיד ניהולי/מקצועי. בשיחות בין רוני לוי ליואב כץ הבהיר המאמן שצריך לבצע שינויים גם בצוות הניהול, כאשר המהלך זכה לתמיכה גם מצד אנשי המועדון עצמם כשאלה שוחחו עם הבעלים. כץ הביע נכונות לשנות, ואחת האופציות המובילות היא כאמור החזרתו של בן בסט, כנראה לתפקיד של כמנהל טכני, שיהיה בקשר רציף עם המאמן ויספק מענה לדרישותיו תוך כדי העונה. בשלב זה לא סוכם שום דבר מול החלוץ לשעבר, אבל גם לוי וגם כץ לא פוסלים את האפשרות.

מעבר לבן בסט, קיים רצון גם להחזיר את דורון אוסידון לתפקיד מנכ"ל או נציג הבעלים במועדון. כץ מעוניין מאוד באוסידון, שכבר שימש כנציגו בהפועל חיפה ונפרד ממנה ביולי 2018, ואף אישר בתכנית "חמש באוויר" שהוא בשיחות עם אוסידון.