זיו מורגן לא יזדקק לניתוח, צפוי לחזור לפעילות אחרי פגרת המונדיאל

play
גם בנבחרת הצעירה עוקבים. זיו מורגן | דני מרון
פיירו, שרי ובטובינסיקה סידרו למכבי חיפה 2:3 בקרית שמונה 04:23

בשורות טובות לשחקן עירוני קרית שמונה, שיעבור תקופת שיקום ויחזור לפעילות בסוף השנה: "אחד השחקנים המשמעותיים שלנו". בשל כך, אורן ביטון לא יצטרף לקבוצה

(גודל טקסט)

זיו מורגן בלמה של עירוני קרית שמונה לא יצטרך התערבות כירורגית בשל פציעתו בכף הרגל, כך התבשרו בקבוצה הצפונית. כזכור, מורגן נפצע נגד מכבי חיפה ואף מירר בבכי כשהשחשש היה לפגיעה ברצועות כף הרגל. בסופו של דבר השחקן והקבוצה קיבלו בשורות טובות לאחר שהתברר שמדובר בקרע בשריר בכף הרגל.

כעת, לאחר בדיקות נוספות, עולה שמורגן לא יצטרך ניתוח ולפי ההערכה הרפואית בשלב זה הוא יחזור לפעילות מלאה לחלוטין לאחר סיום פגרת המונדיאל. המשמעות היא שמורגן ייעדר במשחקים הקרובים וכן לא ייקח חלק במיני מחנה האימונים של הנבחרת הצעירה בגיאורגיה ושני משחקי האימון שייערכו שם. "זו בשורה מעודדת עבורנו" הודו, בקבוצה הצפונית, "היה חשש לפציעה קשה, מורגן הוא אחד השחקנים המשמעותיים שלנו".

זיו מורגן, שחקן עירוני קרית שמונה
יעבוד על השיקום שלו בזמן פגרת המונדיאל. זיו מורגן | דני מרון

אגב, בשל ההערכה הרפואית, בקבוצה החליטו שלא לצרף בשלב הזה את אורן ביטון וימתינו לחזרה של מורגן. ביטון עצמו כבר עבר בדיקות רפואיות בהפועל חיפה, אך בשל פיטוריו של ניר קלינגר הוא מחכה לאישור של המאמן החדש רוני לוי להחתימו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי