"מקום חמישי אחרי 10 מחזורים? היינו חותמים בעיניים עצומות"

play
שחקני הפועל חדרה חוגגים | מאור אלקסלסי
רביעייה ראשונה אחרי שנתיים: הפועל חדרה הביסה 1:4 את סכנין 05:15

מחמאות לנימני בהפועל חדרה אחרי ה-1:4 בסכני. בוראר: "הראינו אופי חזק, אנחנו קבוצה טובה שיהיה מאוד קשה לשחק נגדה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה השיגה אמש (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בעונות האחרונות, לאחר שחזרה עם 1:4 מרשים מאוד ממשחק החוץ אצל בני סכנין. המאמן אסף נימני ממשיך לקבל שבחים במועדון, על העבודה הנפלאה שהוא עושה עם סגל קצר מאוד ובעיקר צעיר מאוד, ללא כוכבים גדולים ובלי שחקנים שמרוויחים משכורות עתק. "אם מישהו היה אומר לנו בתחילת העונה שאחרי 10 מחזורים נהיה עם 14 נקודות ובמקום החמישי, היינו חותמים על זה בעיניים עצומות", אמרו בקבוצה בסיום.

חדרה הגיעה למשחק ללא סטיבן אלפרד וקלמן שטורם הפצועים, בנוסף להיעדרותו של הקפטן מנשה זלקה בשל צבירת כרטיסים צהובים, אך קיבלה משחק מצוין של כל החלק הקדמי, בניצוחו של הבלגי סמי בוראר שבלט בקישור עם צמד, ונעזר במוחמד חטיב וסער פדידה שהיו טובים לצידו בדרך לרביעייה ראשונה שהקבוצה כובשת מאז נובמבר 2020. גם המגן טארק בושנאק, שתופקד כקשר אחורי, קיבל מחמאות רבות.

סמי בוראר שחקן הפועל חדרה חוגג שער
הצטיין עם צמד. סמי בוראר | מאור אלקסלסי

"התחושות הן נהדרות, כי זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר בוראר, בסיום המשחק. "במשחק הקודם נגד הפועל תל אביב נלחמנו חזק, אבל לא הבקענו, והפעם הצלחנו לכבוש הרבה שערים, חזרנו מפיגור וזה מראה על אופי חזק ועל זה שאנחנו מאוחדים כמו משפחה. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה וחזקה והראינו שיהיה מאוד קשה לשחק נגדנו".

בוראר חגג לא מזמן את הולדת בנו הבכור, ולפני מספר ימים אשתו הגיעה לישראל והצטרפה אליו: "אני בהחלט מאוד שמח על כך וכעת אני יכול להיות מרוכז כל כולי במאה אחוז בהצלחה של הפועל חדרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי