איביץ' ברמז להנהלה: "זו אשמתי שלא הייתי ישיר בדברים מסוימים"

play
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב | לירון מולדובן
בתום משחק סוער: באר שבע גברה 0:2 על מכבי תל אביב והתקרבה לפסגה 03:28

מאמן מכבי תל אביב שלח מסר אחרי ההפסד 2:0 בבאר שבע: "ידעתי על חלק מהבעיות מראש, לפעמים אסור ללכת ימינה או שמאלה". אבנים נזרקו על אוטובוס הקבוצה ביציאה מטרנר, השמשה נסדקה. דור פרץ: "לא נראים טוב בחוץ, זו עובדה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) את הפסדה השני, 2:0 להפועל באר שבע אחרי שראתה גם את דן גלזר וגם את ולאדן איביץ' מורחקים במהלך המשחק. הצהובים פספסו הזדמנות לחזור למקום הראשון, בו מכבי חיפה התמקמה ופתחה פער של שתי נקודות על פניהם. זו הייתה הפעם הרביעית ברציפות בה התל אביביים לא הצליחו לנצח בטרנר. ביציאה מהאצטדיון, אבנים נזרקו על האוטובוס של הקבוצה והשמשה נסדקה כולה.

איביץ' טען שלא הבין מדוע השופט איתן שמואלביץ' הרחיק אותו בדקה ה-79: "רק שאלתי את השופט למה הוא נתן צהוב לשחקן שלנו ולא שלהם. מעניין אותי מאוד מה ההסבר שלו להרחקה. אני כועס, כי אני לא חושב שהאדום הגיע לי, אבל צריך לשלוט בעצבים".

על ההפסד: "זה אחד המשחקים הכי חלשים שלנו מתחילת העונה. היינו יכולים להוביל 0:2 אחרי 10 הדקות הראשונות, אבל לא עשינו את זה. ברגע שנשארנו עם שחקן פחות, הרבה דברים השתנו".

אוטובוס מכבי תל אביב אחרי זריקת אבנים ביציאה מאצטדיון טרנר
כך נראה האוטובוס של מכבי תל אביב ביציאה מטרנר | אתר רשמי, מכבי תל אביב
ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב
רמז להנהלה. איביץ' | לירון מולדובן

לאחר מכן העביר המאמן ביקורת מרומזת להנהלה: "אנחנו צריכים להבין את הטעויות שעשינו היום, ואיך נוכל לתקן אותן. למען האמת, על חלק מהבעיות ידעתי מראש. לפעמים צריך להילחם חזק על דברים מסוימים ולהיות קשוח בהחלטות שלך, לא ללכת ימינה או שמאלה. אולי זו אשמתי שלא הלכתי ישר".

הסרבי המשיך: "טעויות הן חלק מהמשחק ואני בטוח שהשחקנים שלי לא רצו לעשות אותן. ברור שאנחנו רוצים להוריד את כמות הטעויות, עשינו הרבה בעיקר ב-45 הדקות הראשונות לפני ההרחקה. לא החזקנו בכדור כמו שרצינו בתחילת המשחק".

על מאזן החוץ המאכזב: "אנחנו מנסים לשחק אותו דבר ולנצח כל משחק, אבל לפעמים היריבות איכותיות והן לא נותנות לך לשחק. החילוף של זהבי וגלוך? מסיבות טקטיות בלבד".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ
לא פתח משחק שני רצוף. דור פרץ | לירון מולדובן

דור פרץ, שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה, אמר: "משחק לא טוב שלנו, במשחק מפתח לעונה. לא הגענו מספיק אגרסיביים ונחושים, זה מה שהוביל לתוצאה ועם חיסרון של שחקן במחצית זה עוד יותר קשה. אבל צריך לזכור שזה מרתון ארוך טווח, המסקנה העיקרית היא שלא הגענו מספיק טוב למשחקים נגד מכבי חיפה, סכנין והיום. אנחנו מודעים לזה שהיכולת שלנו לא מספיק טובה ופשוט צריך להופיע למשחקים הרבה יותר טוב, להראות את הרוח ואת זה שאנחנו רוצים לרוץ הכי גבוה שיש. רק כך נוכל להשיג מה שאנחנו רוצים".

על התוצאות הרעות בחוץ השיב הקשר: "להסביר אני לא יכול, לצערי. זו עובדה שבחוץ אנחנו לא נראים טוב, בבית נראים טוב מאוד. נעשה את שיעורי הבית שלנו למשחק הבא".

לסיום, פרץ התייחס לכך שלא פתח בהרכב משחק שני רצוף: "הכל בסדר, יש פה קבוצה מספיק טובה ואני אעשה הכל בשביל שהיא תיראה הכי טוב שיש".