הסדר טיעון לאלחמיד: קנס בפועל והרחקה למשחק על תנאי לשנה

play
חאתם עבד אלחמיד, הפועל חיפה | מאור אלקסלסי
שחקן הפועל חיפה, חאתם עבד אלחמיד, מורחק נגד מכבי חיפה אחרי עבירה על מאוויס צ'יבוטה 00:23

שחקנה של הפועל חיפה נקנס ב-2000 שקלים אחרי ההתפרעות בדרבי, הפועל באר שבע ב-12 אלף ומכבי תל אביב ב-10 אלף בגין התפרעות אוהדים. מכבי חיפה ב-10 אלף על התנהגות בלתי הולמת ובני ריינה ב-9000 בעקבות זריקת חפצים

(גודל טקסט)

בית הדין גזר הערב (רביעי) על שחקנה של הפועל חיפה, חאתם עבד אלחמיד, קנס בסך 10 אלף שקלים, שעם הסדר טיעון הפך ל-2000 שקלים בפועל והרחקה למשחק אחד על תנאי לשנה. העונש מגיע אחרי הרחקתו והתפרעותו של השחקן בסיום המשחק מול מכבי חיפה.

בנוסף, מכבי תל אביב נקנסה ב-10 אלף שקלים והפועל באר שבע ב-12 אלף שקלים בגין התפרעות אוהדים, מכבי חיפה ב-10 אלף שקלים על התנהגות בלתי הולמת ומכבי בני ריינה ב-9000 שקלים על זריקת חפצים.

שחקני הפועל חיפה מתעמתים עם שחקני מכבי חיפה אחרי הרחקת חאתם עבד אלחמיד
התקרית בסיום הדרבי החיפאי. אלחמיד | מאור אלקסלסי

הדיין ישראל שמעוני על העונשים למכבי תל אביב והפועל באר שבע: "אשר למכבי תל אביב, בשים לב להיקף האירועים, למעצרים שבוצעו ולצעדים שהחלה בנקיטתם כנגד האוהדים, אני קונס ב-10,000 ש"ח. הפועל באר שבע נקנסת ב-12,000 ש"ח בשים לב להעדר הרשעות נוספות בסעיף זה העונה".

הדיין צחי נמירובסקי נימק את החלטתו על מכבי חיפה: "מחד, אין ספק כי הנאשמת פעולת ללא הפסקה כנגד אוהדים מתפרעים, ומצליחה תוך זמן קצר ביותר להגיע אליהם והכל בשיתוף עם משטרת ישראל. מאידך, אירועים בהם מעורב קהל הנאשמת אף אם מדובר בבודדים חוזר על עצמו כמעט בכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי