הרשתות באצטדיון בלומפילד ייפרשו בעוד חודשיים

play
אבוקות ביציע של אוהדי מכבי תל אביב | קובי אליהו
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.11 06:37

רשתות הבטיחות בגובה של עשרות מטרים יוקמו מול שערים 10-11 ו-4-5, ויוסרו רק במשחקים בהם יישבו ביציעים אוהדים של קבוצות "קטנות": "כבר אין דרך חזרה". עלות הפרוייקט: כ-100 אלף יורו

(גודל טקסט)

פרוייקט הקמת הרשתות באיצטדיון בלומפילד נכנס לישורת אחרונה ובתוך חודשיים מהיום, יוקמו מול שערים 10-11 ו-4-5 שתי רשתות ענק בגובה של עשרות מטרים.

לוואלה! ספורט נודע כי הרשתות כבר בהכנה בגרמניה, אחרי שחברה שנשכרה לטובת הפרוייקט ביקרה בארץ כבר מספר פעמים כדי לקחת את המידות ולתכנן את המשימה. "הכסף כבר הועבר לגרמניה ואין דרך חזרה", סיפר הבוקר (ראשון) גורם המצוי בפרטים. כל רשת תיפרש כאמור על שני היציעים מאחורי השער, היכן שנדלקות ומושלכות אבוקות לכר הדשא. כל רשת תהיה על שטח של עשרות מטרים. היא תיפרש מגובה של שניים וחצי מטר וכאמור תעלה לגובה של כמה עשרות מטרים. מבחינה בטיחותית הרשת תהיה חייבת להתחיל מגובה של שניים וחצי מטר מהדשא כדי להשאיר פתח למילוט מהיציע לכר הדשא במקרה של אירוע בטיחותי הדורש פינוי אוהדים.

אצטדיון בלומפילד הריק לפני משחקה של הפועל תל אביב
צעד מניעתי חשוב? אצטדיון בלומפילד | דני מרון

הרשת תהיה מחוברת למנוע על מנת שניתן יהיה לסגור אותה במשחקים שבהם יישבו ביציעים אוהדים של קבוצות קטנות יותר. כך למשל בשני המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב מול נס ציונה והפועל חיפה, ישבו הרבה אוהדים של מכבי תל אביב ושל היריבות בשערים 4-5. במשחקים האלה אמורה הרשת להיסגר ושוב להיפתח לקראת משחקי הבית של הפועל תל אביב.

הפרוייקט הגדול יעלה כ-100 אלף יורו. רוב הכסף ממומן על ידי חברת היכלי הספורט המנהלת בין היתר את איצטדיון בלומפילד. גם מכבי תל אביב והפועל תל אביב משתתפות בסכום מסוים מאחר שהן דוחפות כבר זמן רב להקמת הרשתות בשל הקנסות הכבדים והעונשים הרבים שמושתים על שתי הקבוצות בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בשני המועדונים וגם בחברת היכלי הספורט מקווים כי הרשת תוביל לכך שתרבות זריקת החפצים לכר הדשא ובתוכם האבוקות, תיפסק במהרה ובעתיד ניתן יהיה לפתוח את הרשתות לטובת האוהדים כדי שלא יהיה שום גורם חוצץ שמפריע לצפייה.