סונדגרן יחזור בעוד כחודש וחצי, בטובינסיקה בספק למשחק הגביע

במכבי חיפה מקווים שהמגן ישוב לכל המאוחר עד המשחק נגד מכבי תל אביב באמצע ינואר, הבלם אמור להיות כשיר למשחק החזרה לליגה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דניאל סונדגרן, מגנה הימני של מכבי חיפה, לא צפוי להיות כשיר למשחקים הראשונים לאחר החזרה מפגרת המונדיאל. המגן נמצא כעת במולדתו, שבדיה, ואמור להצטרף למחנה האימונים ביוון ושם להמשיך בשיקום, אך במועדון מעריכים, בהמשך לשיחות שקיימו עם השחקן, כי הוא יוכל לחזור לפעילות מלאה בעוד ארבעה עד שישה שבועות.

המשמעות היא שסונדגרן יהיה כשיר רק במהלך חודש ינואר ויחמיץ את המשחקים הקרובים של הירוקים, אך התקווה היא שישוב לכל המאוחר עד למפגש נגד מכבי תל אביב ב-21 בינואר. שחקן נוסף שבשלב זה כנראה ייעדר זהו הבלם הצרפתי דילן בטובינסיקה שצפוי לחזור לפעילות מלאה בתוך שבועיים. הוא כנראה יחמיץ את הפועל נוף הגליל בגביע המדינה (12 בדצמבר) ובקבוצה מעריכים שישוב למשחק חזרת ליגת העל נגד בני סכנין ב-19 בדצמבר.

דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה בחימום
אמור לחזור למשחק הליגה נגד סכנין. בטובינסיקה | מאור אלקסלסי

סימן השאלה הגדול ביותר נותר סביב דולב חזיזה, שבמכבי חיפה כבר קיוו לראות אותו חוזר לפעילות מלאה, אך הוא עדיין לא מצליח לערוך אימונים מלאים ביחד עם חבריו ויחזור לפעילות בהדרגה. אתמול חזיזה ערך אימון ריצה קל מסביב למגרש והוא ממשיך לקבל טיפולים, בתקווה שבכל זאת יוכל לחזור לשחק מיידית עם החזרה מפגרת המונדיאל.

לגבי הקפטן נטע לביא, שנמצא כרגע בחופשה, רק לאחר שובו לאימוני מכבי חיפה יוחלט מתי יוכל לחזור לשחק זכר למתיחה בשריר הירך האחורי שממנה הוא סובל. במכבי חיפה מקווים שהוא ישוב במהרה ושמחים על היציאה למחנה האימונים שמטרתו להשיב את הקבוצה לכושר: "יצאנו מצוין לפגרה וברור שאנחנו רוצים להמשיך מאותה נקודה".