קובי רפואה: "אחרי שלוש הגדולות, לסכנין יש את הסגל הטוב בליגה"

play
הוא מבין, אלה שמעליו לא. רפואה | אודי ציטיאט
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11 05:17

מאמנה החדש של בני סכנין הוצג במסע"ת: "החיבור היה מיידי, המטרה ברורה לי לגמרי". אונוגחה הושעה עד הודעה חדשה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שמונה אתמול (שלישי) למאמן החדש של בני סכנין, קובי רפואה הוצג היום במסיבת עיתונאים. רפואה החליף את חיים סילבס, שפוטר אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, בהם סכנין אספה 2 נקודות מ-18 אפשריות.

רפואה אמר: "יש פה קבוצה מצוינת. ברור שכשמביאים שחקנים בסדר גודל כזה המטרות ברורות: פלייאוף עליון. הם לא היו צריכים להגיד לי את זה. זה ברור לי ובגלל זה באתי לפה. החיבור היה מיידי, סכנין קבוצה טובה וחזקה. אני חושב שאחרי שלוש הגדולות, יש לה את הסגל הכי טוב בליגה".

המאמן הוסיף: "חיים סילבס עשה פה עבודה טובה, מגיע לו קרדיט. לפעמים דברים לא מתחברים. אני יודע לאיזו קבוצה הגעתי, אני יודע מה צריך לשפר ואני חושב שהקבוצה תציג את היכולת שהיא צריכה".

רפואה המשיך: "זו הקבוצה החמישית שלי, אני לא חושב שהחלפתי הרבה. יציבות? את זה יש בקבוצות הגדולות. הפועל תל אביב? אני לא חושב ש-3-4 משחקים 'הורסים קריירה'. אני מסתכל על דרך ארוכה".

היו"ר מוחמד אבו יונס: "לא מבקשים את הכוכבים, אנחנו רוצים להיות בחלק העליון. יש פה שחקנים, יש שמות, יש אנשים שיכולים להביא אותנו לשם. בתקופה האחרונה לא נראינו טוב, לא מבחינת תוצאות ולא מבחינת יכולת, והיינו צריכים לעשות שינוי".

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב
קובי רפואה | ברני ארדוב

רפואה התחיל את העונה בהפועל תל אביב, אבל פוטר באמצע ספטמבר אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית. זו הייתה הקדנציה השלישית שלו במתחם חודורוב ובעבר הוא אימן גם את מכבי פתח תקוה, מכבי שעריים ועירוני קרית שמונה.

בנושא אחר: החלוץ גרמן אונגוחה הושעה מאימוני ופעילות הקבוצה עד להודעה חדשה. אונוגחה התעמת אתמול באימון עם מארון גנטוס באופן אלים ורפואה החליט להשעות את השחקן עד אשר יעמוד לוועדת משמעת.