שחקן מכבי יבנה נעצר בחשד לתקיפת שוטר, אוהד רמת השרון נעצר בנתניה

play
ניידות משטרה | שלומי גבאי
מירוץ האליפות תלוי במכבי חיפה יותר מאשר במכבי תל אביב? 13:50

השחקן, שלא היה לבוש למשחק מול שמשון תל אביב בפתח תקוה, סירב לבקשה לעזוב את אזור חדרי ההלבשה ותקף את אחד השוטרים. בנתניה: נעצר קטין מרמת השרון שתקף שני אוהדי קרית שמונה באמצעות לום

(גודל טקסט)

תקרית מוזרה התרחשה הערב (חמישי) במגרש הסינטטי שליד האצטדיון בפתח תקוה, שם אירחה שמשון תל אביב את מכבי יבנה במסגרת ליגה א' דרום. שוטרי תחנת פתח תקוה הוזעקו למקום לאחר שאחד משחקני יבנה, שלא היה לבוש במדי קבוצתו, שהה באזור הסמוך לחדרי ההלבשה וסירב לצאת מהמקום. בהמשך סירב גם לבקשות השוטרים להזדהות ואף תקף את אחד מהם.

בתגובה, השחקן נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

במשחק עצמו ניצחה שמשון תל אביב 0:1 משער של חמזה מוואסי בדקה ה-15 ועלתה למקום השני במחוז הדרומי, מרחק נקודה בלבד מהמוליכה הפועל כפר שלם שתשחק מחר. יבנה נותרה במקום השישי. הפועל הרצליה ניצחה מוקדם יותר 1:4 את מכבי שעריים, כאשר המאמן המפסיד רון קופרלי התפטר בסיום.

בנתניה, שם אירחה עירוני קרית שמונה את הפועל ניר רמת השרון בגביע המדינה, שוטרי מחוז מרכז עצרו קטין תושב רמת השרון בחשד שתקף באמצעות לום ברזל שני אוהדים של הקבוצה היריבה. על פי החשד, לאחר סיום המשחק החלה קטטה מחוץ לתחומי האצטדיון בין החשוד, תושב רמת השרון בגיל 17 לבין שני אוהדים של הקבוצה היריבה, בסיומה פונו שני המותקפים לקבלת טיפול במרכז הרפואי לניאדו בעיר.

שוטרים שהיו במקום עצרו כאמור את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, בסיומה יוחלט האם לבקש מחר את הארכת מעצרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי