השיאנית העולמית במבחן: מ.ס. דימונה תעבור את גמר המחוזות?

play
תקרית מוזרה לקבוצה שלהם. אוהדי טירה | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5 06:58

אחרי דרמת הפנדלים מול שמשון תל אביב, הקבוצה של ניר קלינגר ושמעון ביטון תפגוש בפתח תקוה (שישי, 13:45) את מ.ס. טירה, שתנסה להפתיע ולהעפיל למשחק המבחן מול המדורגת 14 בלאומית

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי דרמת הפנדלים והשיא העולמי שנקבע באצטדיונה הביתי, מ.ס. דימונה תעלה מחר (שישי, 13:45) לעוד משחק בניסיון להגשים את חלום הלאומית, הפעם בפתח תקוה מול מ.ס. טירה בגמר המחוזות של ליגה א'. גם כאן שוויון ב-90 דקות יוביל להארכה ולאחר מכן גם לדו-קרב מהנקודה הלבנה אם יהיה צורך, והמנצחת בסופו של דבר תעפיל למשחק המבחן מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בלאומית.

מ.ס. דימונה נבנתה העונה כדי לעלות ללאומית. ניר קלינגר מונה למאמן המקצועי, החזיר את שמעון ביטון לתפקיד המאמן (שלוש שנים אחרי שהעלה את הקבוצה לליגה א') ואסף גלקטיקוס במונחי ליגה א'. זה הספיק כדי להוביל את המחוז הדרומי לאורך כמעט חצי עונה, אבל אחרי ינואר הפועל כפר שלם דהרה בהנהגת עידו אקסברד ודימונה הסתפקה במקום השני. הסיכוי לעלות ליגה דרך הפלייאוף הוא די קלוש (רק עירוני טבריה עשתה את זה על חשבון הפועל קטמון ב-2014) אבל בקבוצה הדרומית מאמינים. הם ניצחו בקלות את ירמיהו חולון בחצי הגמר, שרדו את דו-קרב הפנדלים הארוך בהיסטוריה וכעת מקווים לדלג גם מעל המשוכה הצפונית. בדרמה מול שמשון תל אביב איבדה דימונה את ירדן אבוחצירה שהורחק ואת בני נתן שספג צהוב תשיעי, אבל עמראן אלקרינאוי חוזר מהרחקה.

גל נבון שוער הפועל אדומים אשדוד
עצר את הפנדל המכריע עבור דימונה ביום שני. גל נבון | לירון מולדובן

גם מ.ס. טירה תפסה את המקום השני במחוז שלה (ואפילו צברה יותר נקודות: 59 לעומת 56 של דימונה) אבל לא באמת איימה על הפועל רעננה שטיילה ללאומית, וכעת מקווה להפתיע בגמר המחוזות. היא כבר הייתה במעמד הזה לפני שלוש שנים, אבל אז הפסידה בפנדלים למכבי יפו באצטדיון רמת גן. עבד טיטי נתן גב למאמן חיים סירוטקין גם לאחר אירוע הדריסה בהפגנה בתל אביב בחודש שעבר, והשניים חגגו יחד ניצחון בפנדלים על הפועל בקה אל גרבייה ואז 2:4 על מכבי אתא ביאליק בכיכובו של שלום אדרי (17 שערים העונה).

עוד באותו נושא: מ.ס. דימונה, מ.ס. טירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי