קבוצות הליגות הנמוכות ישובו לאימונים, העונה תיפתח באוקטובר

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

ההתאחדות לכדורגל אישרה כי הושג סיכום מול משרדי התרבות והספורט והבריאות, כך שאחרי החגים גם הליגות החובבניות ישובו לשגרה: "בשורה משמעותית", מסר היו"ר אורן חסון

(גודל טקסט)

בשורה לכל עובדי ושחקני הליגות הנמוכות: ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שני) כי הושג מתווה שיאפשר את חידוש האימונים וקיום הליגות במקביל להתמודדות עם נגיף קורונה.

בהודעה רשמית שמסר אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הוא הבהיר: "הודות לעבודה מאומצת של ההתאחדות לכדורגל מול משרדי התרבות והספורט והבריאות, יתאפשר לכלל השחקנים והשחקניות בליגות החובבניות לחזור לשגרת אימונים מלאה וזאת בשורה משמעותית בדרך לחידוש הליגות".

עוד אמר חסון: "נכפתה על החבורה הנפלאה הזאת שאוהבת את המשחק פגרה של יותר מחמישה חודשים, אבל הם לרגע אחד לא איבדו תקווה. המתנה שלנו לחגים הבאים עלינו לטובה היא חידוש הליגות החובבניות מיד לאחריהם ותקווה לתחילת שנה טובה באמת. אני שמח על ההקשבה מצד הרשויות ומעריך את המאמץ לטובת חידוש כלל הפעילות בליגות השונות. התחייבנו בפני השחקנים והצוותים המקצועיים כי ההתאחדות לכדורגל תעשה כל שביכולתה להחזיר אותם לפעילות, והעשייה היום-יומית המשותפת לנו ולהם הפכה את הדרישה הבסיסית למציאות, גם בימי קורונה מאתגרים מאין כמותם. חובה על כולנו להקפיד על ההנחיות הנדרשות ולתרום ככל יכולתנו כדי להבטיח עד כמה שניתן את ההתנהלות הסדירה של הליגות בעונת 2020/21".

לפי המתווה שאושר על ידי משרד הבריאות, המשחקים כמובן ייערכו ללא נוכחות קהל, תוך שמירה על הנחיות מרחק ובידוד מחוץ לכר הדשא בזמן המשחק ו/או האימון והקפדה ניכרת על שמירה על היגיינה ושימוש בציוד אישי בלבד.

אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי