שוער אחי נצרת בעבר מואשם ברצח: "ירה בקבוצת אנשים"

אחמד עכרייה
אחמד עכרייה | דאפר מחאמיד

אחמד עכרייה הצעיר, שבעונת 2018/19 עוד שיחק בליגה הלאומית, ירה למוות באחמד ריאן בן ה-64 בעקבות סכסוך מתמשך בין משפחות בכפר. המשטרה מבקשת מעצר עד תום ההליכים

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

השוער אחמד עכרייה מואשם ברצח. עכרייה בן ה-23 עוד שיחק בעונת 2018/19 במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית ובעונה שעברה בהפועל כפר קנא ובבני זלפה, עונה במהלכה אף נבחר לשוער המצטיין במחוז הצפוני, אך כעת צפוי למאסר לאחר שהואשם ברצח אחמד ריאן בן ה-64 מהכפר כאבול.

בהודעת המשטרה נכתב: "חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז צפון סיימו את חקירת הרצח של המנוח אחמד ריאן בן ה-64, תושב כאבול, בצהרי היום של ה-23.8.2020. היום פרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגד תושב הכפר, בן 24, כתב אישום באשמת רצח".

עוד נכתב בהודעת המשטרה: "הרקע לרצח הוא סכסוך מתמשך הקיים בכפר כאבול בין שתי משפחות ושהתפרץ שוב לאחר חודשים של שקט. ביום ראשון בצהרי היום (23.8.20)  התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר שנפצע באורח בינוני ושני ילדים (3,8) שנפצעו באורח קל מירי שבוצע לעבר בית בכפר.

"כוחות משטרה רבים הוזנקו למקום ובעוד הם עסוקים בחקירת האירוע, התקבל דיווח על ארוע ירי נוסף בכפר שבו נפצע גבר בשנות ה-60 באורח קשה ופונה לבית חולים נהריה. חוקרי משטרה נוספים הוזנקו למקום על מנת לתגבר את הטיפול בשתי הזירות וכוחות המשטרה נפרסו בכפר על מנת למנוע הסלמה נוספת של הסכסוך. סמוך לשעה 20:00 התקבלה הודעה כי הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של הפצוע באורח קשה והחקירה כולה הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית. 

ניידת משטרה | דני מרון

"בעבודת חקירה מורכבת של איסוף ממצאים תוך שילוב אמצעים טכנולוגים מתקדמים הצליחו חוקרי היחידה המרכזית לבנות פסיפס של ראיות ממנו עלה, כי הנאשם, בתגובה על הירי לעבר הסב ושתי נכדותיו, הגיע לבית העסק של המשפחה היריבה, מגרש למכירת רכבים, וביצע ירי לעבר קבוצת אנשים ממנו נפצע הקורבן. הנאשם נמלט מהמקום, כאשר ברכב קרובי משפחה נוספים שלו. תוך כדי הבריחה המשיך וביצע ירי לעבר שני בתי עסק נוספים, גם הם בבעלות המשפחה היריבה".

עוד אישרה המשטרה כי "חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את הרכב איתו נמלטו הנאשם וקרובי משפחתו, חונה בכפר הרחק ממקום המגורים של בעל הרכב. ובהמשך, לאחר מספר ימים בעל הרכב הסגיר את עצמו בעוד הנאשם שותפיו למעשה, ברחו לשטחים לאזור חברון. הם אותרו לאחר כשבועיים ובפעילות מיוחדת בשטחי הרשות הפלסטינית, נעצר הגבר אצלו התארחו הנאשם ושותפיו. בעקבות המעצר החשודים ניסו לברוח חזרה לארץ ונעצרו בשעה שנהגו ברכב בכביש 6. כתב אישום חמור כנגד הנאשם מלווה בבקשה למעצר עד תום ההליכים, באמצעות הפרקליט מוחמד מולא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי