בזכות שער גבולי: בני ריינה עלתה לליגה הלאומית

שחקני בני ריינה חוגגים | דני מרון‎

הקבוצה שהעפילה לליגה א' רק בעקבות ההתפרקות של אסי גלבוע עשתה היסטוריה עבור המועדון לאחר שניצחה 1:2 את כאוכב. בראל נגח בדקה ה-85 כדור שספק עבר את קו השער, אך קיבל את האישור מהשופט וחגג בגדול עם חבריו

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל "אדומים" אשדוד עלתה לליגה הלאומית בדרך ליגה א' דרום, הערב (חמישי) הצטרפה אליה בני ריינה מהליגה הצפונית, שגברה 1:2 על הפועל כאוכב בזכות שער גבולי ודרמטי לקראת הסיום. במקביל, מ.ס. טירה גברה 1:2 על מכבי טמרה ותלך למשחקי המבחן. בהמשך: מכבי יפו נגד בקעת הירדן על המקום השני בליגה הדרומית.

בני ריינה – הפועל כאוכב 1:2

זה היה דרמטי עד השנייה האחרונה, אך בסוף 90 דקות מותחות במיוחד, בני ריינה עלתה לראשונה בתולדותיה ללאומית, אחרי שהיא פתחה את העונה הנוכחית בליגה א' רק בגלל שאסי גלבוע התפרקה. לאחר שערים של אמיר אבו ניל וגאבי ג'ורי עבור כל קבוצה, הדרמה הגדולה התנקזה לדקות הסיום. בדקה ה-85, בלמה של ריינה גל בראל עלה לכדור קרן גורלי עבור הקבוצה שלו, נגח לעבר השוער חאלד עזאם, ששמט מעט את הכדור לעבר הרשת, אך עדיין לא ברור אם הכדור עבר במלוא היקפו את קו השער. שופט המשחק אישר את השער הגבולי.

לאחר השער הדרמטי שנכבש, הרשת זזה גם בצד השני של המגרש כאשר גאבי ג'ורי כבש לטובת כאוכב את שערו השני במשחק, אך צוות השיפוט, בראשותו של אוהד אסולין, קבע כי היה נבדל במהלך, זאת למרות שבצילומי הטלוויזיה כלל לא ראו זאת. בדקות שנותרו בתוספת הזמן שחקני כאוכב ניסו בכל דרך לחזור למשחק, אבל נראה היה שהראש שלהם כבר לא שם ובסיום המשחק אלו היו שחקני ואוהדי ריינה שחגגו היסטוריה עבור הקבוצה הצנועה. "הרגשה חלומית. מגיע לנו להיות בלאומית כי לא האמינו בנו ואני מאושר ששיחמנו את כל ריינה" אמר בראל, כובש שער הניצחון, לאחר המשחק.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים | דני מרון
שחקני בני ריינה חוגגים עם אדהם האדיה | דני מרון‎
שחקני מכבי בני ריינה חוגגים | דני מרון
אוהדי מכבי בני ריינה חוגגים | דני מרון

מ.ס. טירה – מכבי טמרה 1:2

השחקנים של חיים סירוטקין היו בדרך הבטוחה לליגה הלאומית במהלך השבוע שעבר, אבל ההפסד מתסכל לכאוכב הפך את כל הקערה עבורה. הערב היא לפחות התקדמה למקום השני ותשחק בגמר הסגניות, זאת לאחר שערים של רן רול ומתנאל טדסה, אשר העניקו לה את הניצחון. טמרה צימקה לקראת השריקה האחרונה, אבל זה לא השפיע על זהות המנצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי