עמדה במבחן הראשון: יפו עברה את טירה לאחר דו קרב פנדלים

שחקני מכבי יפו חוגגים | דני מרון

עמית מלכה העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-44, אך עמית בן יעקב כבש בתוספת הזמן וכפה הארכה. לאחר 1:1 בתום 120 דקות, וולובלבסקי רשם שתי עצירות בבעיטות ההכרעה ואיפשר לבית יעקב להכריע ולקבוע 1:4

(גודל טקסט)

גמר המחוזות בליגה א' נערך הערב (ראשון) באצטדיון רמת גן ובסיומו, מכבי קביליו יפו, שסיימה במקום השני במחוז דרום, גברה על מקבילתה מהצפון, מ.ס. טירה, לאחר 1:4 בדו קרב פנדלים (1:1 אחרי 120 דקות). בהמשך, המנצחת תפגוש את הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגת המשנה. עמית מלכה כבש את שער היתרון לקבוצה של חיים סירוטקין, מתן בית יעקב הבקיע מהנקודה הלבנה וקבע שוויון דרמטי בתוספת הזמן, שכפה הארכה. בתום 120 דקות עדיין לא הושגה הכרעה, וההתמודדות הגיעה לדו קרב פנדלים.

שוער יפו, בן וולובלבסקי, פתח את דו קרב הפנדלים דווקא מהצד של הבועט, אך הוא לא התבלבל והכניע את אסף רז. לאחר בעיטה מוצלחת נוספת לכל אחת מהקבוצות, סארי חאג' יחיא נעצר אצל וולובלסקי. אורי אשל קבע 1:3, ולאחר מכן שוער יפו רשם עצירה נוספת, לאחר בעיטה חלשה של דור מלכה. בית יעקב, שכזכור הבקיע מהנקודה הלבנה בזמן המשחק, הכניע פעם נוספת את אסף רז מהנקודה הלבנה ונתן את האות לחגיגות בקרב הלבנים.

ביום שלישי הקרוב תיקבע יריבתה של מכבי קביליו יפו במבחנים, כאשר נכון לעכשיו הפועל פתח תקווה מתחת לקו האדום בליגה הלאומית, הפועל עכו במקום ה-14 והפועל אום אל-פאחם מעליהן. חשוב לציין כי רק פעם אחת לאורך ההיסטוריה, נציגת ליגה א' ניצחה בסיכום שני המפגשים במבחנים ועלתה ללאומית: זה קרה ב-2014, כאשר עירוני טבריה גברה על הפועל קטמון, שכידוע שינתה מאז את שמה להפועל ירושלים ולאחרונה חזרה לליגת העל.

עמית מלכה כובש בגמר המחוזות | דני מרון
מתן בית יעקב חוגג | דני מרון
שחקני מכבי יפו חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי