עופר טסלפפה חתם בהפועל פ"ת: "המקום הטבעי שלה – צמרת ליגת העל"

עופר טסלפפה, אורן יחזקאל | הפועל פתח תקווה, רשמי

מאמן הפועל ר"ג אשתקד ינסה להשיב את המלאבסים ללאומית לאחר הירידה לליגה א': "על אף הצעות מליגות בכירות יותר, בחרתי להגיע לכאן כי אני רואה כאן דרך אמיתית וכוונה להצלחה"

(גודל טקסט)

היורדת הטרייה לליגה א', הפועל פתח תקווה, הודיעה היום (רביעי) על מינויו של עופר טסלפפה למאמנה החדש, לאחר שהאחרון חתם לשנתיים באמצעות סוכנו אורן יחזקאל. בהודעת המלאבסים נמסר כי בשבועות האחרונים, טסלפפה עבד עם ראשי המועדון על בניית התקציב והמטרות המקצועיות של הקבוצה, וכי ההכנות לעונה הקרובה כבר בשיאן.

טסלפפה אמר לאחר החתימה: "על אף הצעות מליגות בכירות יותר, בחרתי להגיע להפועל פתח תקווה כי אני רואה כאן דרך אמיתית וכוונה להצלחה. המקום הטבעי של הפועל פתח תקווה הוא בצמרת ליגת העל ואנחנו נמצאים בשלב הראשון לחזרה לשם. אני וכל המועדון מכוונים לבנייה נכונה וחכמה. אנחנו נרצה להציג כדורגל יפה לעין ומאמינים שהקהל הגדול של הפועל פתח תקווה יגיע לתמוך בנו במגרשים וכן יתמוך בקבוצה כלכלית כי הם בעלי המועדון".

בשנים האחרונות טסלפפה ביסס את מעמדו בליגה הלאומית, כאשר הישגו הבכיר כמאמן היה הובלת סקציה נס ציונה לליגת העל בתום עונת 2018/19. בהמשך הדריך את הפועל ראשון לציון והפועל רמת גן, בהן לא הצליח לשחזר את ההצלחה.

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי