עובר לליגה ב': עלי עותמאן חתם בהפועל קלנסווה

עלי עותמן | הפועל קלנסוואה, רשמי

המגן בן ה-34 שנפרד מסכנין, בחן מספר אופציות מהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית וממספר קבוצות בליגה א', אך בחר לחתום דווקא בקלנסווה ולעזור לה במשימותיה בעונה הקרובה. גם שרון זיסו הצטרף

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

עלי עותמאן, אחד הסמלים הכי גדולים של בני סכנין בשני העשורים האחרונים, עזב את ליגת העל בהעברה מפתיעה במיוחד להפועל קלנסווה מליגה ב'. קלנסווה שסיימה במקום השלישי בליגה ב' דרום, החליטה להתחזק משמעותית במטרה להילחם על העלייה לליגה א' וכצעד ראשון צירפה את עותמאן.

המגן, בן ה-34 עזב את בני סכנין לאחר שראשי המועדון והמאמן שרון מימר להיפרד מהמגן והחתימו במקומו שחקן זר. עותמאן עצמו בחן מספר אופציות מהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית וממספר קבוצות בליגה א', אך החליט לעבור דווקא לקלנסווה ולעזור לה במשימותיה בעונה הקרובה. המגן חתם על חוזה לשנתיים בקבוצה. בנוסף קלנסווה גם צירפה לשורותיה את הקשר שרון זיסו ששיחק בעבר במספר קבוצות בליגה הלאומית ביניהן הפועל ירושלים והפועל רמת גן.

בני סכנין נפרדה מעותמאן לאחר החתימה קלנסווה: "מתכבדים להביע את מלוא ההערכה והכבוד לקפטן עלי עותמאן  ולאחל לו המשך דרך מוצלח בחייו הספורטיבים  והחברתיים , במשך שנים רבות עלי היה שותף נאמן להישגיו של המועדון ופעמים רבות נתן את דעתו בסוגיות שונות  ותמיד דעתו היתה חכמה  ויעילה. עלי בחר להמשיך את דרכו המקצועית מחוץ למועדון  בזמן שהנהלת המועדון פתחה בפניו  את הדלת להמשך את דרכו במועדון, הדלת תמיד תמשיך פתוחה בפני עלי להיות חלק בסגל המקצועי של המועדון. עם המון אהבה והערכה מועדון בני סכנין".

שרון זיסו
שרון זיסו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי