לא רק בגלל הירידה לליגה א': הסיבות לפרידה של אייל ברקוביץ' מפ"ת

אייל ברקוביץ' | קובי אליהו

הסעיף בהסכם שנחתם לפני כחצי שנה, הרצון לבנות ועד מנהל שיבטיח את עתיד המועדון וגם מכיוון שמועדון הפאר ישחק בליגה השלישית: על עזיבת "הקוסם" את מלאבס

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה ירדה לליגה א' והרומן הקצר בינה לבין המנהל המקצועי והשותף אייל ברקוביץ' הגיע לסיומו, בהכרזה שעברה בשקט יחסי. עוד במהלך קרבות התחתית בליגה הלאומית הבהיר ברקוביץ' שקבוצתו תישאר בליגה ושהוא ימשיך בפקידו, אבל נראה שהירידה לליגה השלישית בטיבה עשתה את שלה והצדדים נפרדו.

עם זאת, הפרידה לא הגיעה אך ורק בעקבות הירידה לליגה א'. הכישלון המקצועי של של הפועל פתח תקווה העונה, שעוד לפני ברקוביץ' שהגיע רק בינואר 2021 הייתה בדרכה לירידת ליגה, הוביל להחלטה להקים מבנה ניהולי חדש שיוביל את הקבוצה לא רק בעונה הקרובה שהמטרה בה תהיה לשוב ללאומית, אלא בשנים הבאות בניסיון לשקם את המועדון שבעבר זכה בשש אליפויות ובשני גביעי מדינה וכאמור ירד לליגה השלישית במחזור סיום העונה שעברה.

עמותת האוהדים "הכחולה", שרכשה את הבעלות על המועדון, תזוז הצדה בכל הנוגע לניהול ותפקיד את המפתחות בידי דניאל איזיקוביץ' שישמש כיו"ר הוועד, אבי יחיאל ישמש מעתה מנכ"ל ואליהם יצטרף איש העסקים נחום דיגמי, שיחד עם יוגב איטח – שתומך גם במחלקת הנוער – יעבירו למועדון למעלה ממיליון שקלים וחצי.

בנושא איל ברקוביץ', עוד בהסכם שנחתם בינואר נכתב כי ייערך דיון מחודש לגבי ההתקשרות בין הצדדים במקרה של ירידת ליגה ועל כן הוחלט לסיים את דרכו של "הקוסם" במועדון, במטרה לייצר שינוי ולבנות הנהלה. יש לציין שזו הייתה החלטה משותפת בסופו של דבר שנעשתה בהסכמת הצדדים.

מתן גושה, אייל ברקוביץ', נפתלי בלאי | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי