ערן לוי החמיץ פנדל, מכבי קביליו יפו ומכבי אשדוד נפרדו בתיקו

ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו | אתר רשמי, מכבי קביליו יפו

החלוץ הוותיק לא הצליח להבקיע מ-11 מטר בדקה ה-88, קבוצתו סיימה ב-0:0 ופספסה הזדמנות להשתוות לפחות זמנית לירמיהו חולון בפסגה. האורחים המשיכו במגמת השיפור

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה א' דרום יצא לדרך הערב (שני) עם קרב מסקרן במיוחד ברמלה בין המדורגת שלישית מכבי קביליו יפו לבין השביעית בטבלה מכבי עירוני אשדוד, אבל המפגש הסתיים בתיקו ללא שערים אחרי שערן לוי לא הצליח להבקיע פנדל בדקה ה-88, אותו עצר שוער האורחת איציק שולמייסטר.

מכבי קביליו יפו קיוותה לרשום את ניצחונה הרביעי ברציפות אחרי הניצחונות הקלים והמרשימים על בני לוד, הפועל אשקלון ולפני שלושה ימים מול המוליכה מ.כ ירמיהו חולון לה הנחילו הפסד בכורה העונה, אבל לא הצליחו להבקיע לרשת של אשדוד, שלפני ארבעה ימים ניצחה 0:1 את אזור ועצרה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון. האורחים כמובן יצאו מאוד מרוצים מהתיקו המאופס אחרי שערן לוי לא הצליח להבקיע פנדל שנשרק שתי דקות לסיום ההתמודדות.

ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו
ערן לוי שחקן מכבי קביליו יפו | אתר רשמי, מכבי קביליו יפו

בעקבות חלוקת הנקודות נתרה מכבי קביליו יפו במקום השלישי, אך היא עם 24 נקודות, כמו הפועל כפר שלם שבמקום השני. אם יפו הייתה מנצחת היא הייתה משתווה זמנית בפסגה לחולון, שכעת תוכל להגדיל את הפער ביניהן לחמש נקודות, אם תנצח מחר במשחק חוץ את שמשון כפר קאסם שבמקום הרביעי. מנגד, אשדוד טיפסה זמנית למקום החמישי בטבלה כשהיא עם 17 נקודות.