מכבי יפו ניצחה את שעריים ועשתה צעד נוסף לעבר העפלה ללאומית

הסתפקו בניצחון דחוק. שחקני מכבי קביליו יפו | לירון מולדובן

מוליכת ליגה א' דרום נהנתה משערים של אמסלם, חאיכ וגבאי, הביסה 0:3 ושמרה על יתרון חמש נקודות בפסגה. בצפון, מ.ס. טירה הפסידה 2:1 לנשר ואיכסל ירדה לליגה ב' אחרי הפסד 13:2

(גודל טקסט)

מכבי יפו קרובה להצטרף לעירוני טבריה ולהעפיל לליגה הלאומית. היום (שלישי) הביסה מוליכת א' דרום 0:3 את מכבי שעריים ושמרה על פער של נקודות מהפועל כפר שלם ושמשון כפר קאסם. כפר שלם הפכה ל-1:3 על בני לוד ושמשון כפר קאסם ניצחה 0:1 באילת. במחוז הצפוני, הפועל הרצליה השיגה ניצחון חשוב על הפועל בני ערערה שירדה רשמית לליגה ב', בעוד מ.ס. טירה וצעירי טייבה מעדו. יורדת נוספת לליגה ב' היא הפועל איכסל שהפסידה 13:2 לצעירי כפר כנא.

דובב גבאי שחקן מכבי קביליו יפו
יפו אופטימית. דובב גבאי | לירון מולדובן

מחוז דרום

מכבי יפו הולכת ומתקרבת לעבר העפלה לליגה הלאומית. היום המוליכה הביסה 0:3 בחוץ את מכבי שעריים ושמרה על יתרון 5 נקודות בפסגה כשבקופה נותרו עוד 9 נקודות. גיא אמסלם (35), פיליפ חאיכ (41) ודובב גבאי (49) גמרו סיפור במהרה והעניקו ליפו את הניצחון היקר.

מי ששמרו על מרחק חמש נקודות בלבד מיפו הן הפועל כפר שלם שהפכה ל-1:3 בביתה מול בני לוד וכן שמשון כפר קאסם שגברה 0:1 על בני אילת משער של אליאור סיידר (62). ניצחון חשוב בחלק העליון השיגה גם ירמיהו חולון, שגברה 1:3 על שמשון תל אביב.

תוצאות נוספות:

עירוני כסייפה – מכבי הרצליה 0:0
בית"ר נורדיה ירושלים – הפועל אזור 0:3
מכבי יבנה – הפועל בקעת הירדן 0:1
הפועל אשקלון – מ.ס. דימונה 0:0
מכבי עירוני אשדוד – הפועל מרמורק (20:45)

מחוז צפון

עירוני טבריה כבר הבטיחה את הפסגה ואת העלייה לליגה הלאומית, אבל ניצחה היום בחוץ 0:2 את הפועל בני פרדיס וכעת נאבקות קבוצות הצמרת על הכניסה לפלייאוף. מ.ס. טירה הפסידה 2:1 לעירוני נשר ומי שהתקרבה אליה ולחבורת הצמרת היא הפועל הרצליה שבביתה גברה 1:2 על הפועל בני ערערה שגם היא ירדה רשמית לליגה ב'.

מי שירדה לליגה ב' היא הפועל איכסל, שעוד הייתה אמורה לשחק השנה בליגה הלאומית והורדה על ידי הבקרה התקציבית. כעת היא יורדת ליגה נוספת וזאת לאחר הפסד ביתי מביש 13:2 לצעירי כפר כנא.

תוצאות נוספות:

הפועל בני זלפה – צ.ס. צעירי טייבה 0:1
הפועל כפר כנא – הפועל בקה אל גרבייה 3:3
הפועל כאוכב – מכבי צור שלום 0:0
הפועל מגדל העמק – הפועל רובי שפירא חיפה 1:2
הפועל בועיינה – מכבי טמרה 3:1