גדי כרמלי לשדרנית קווים: "אני צריך להיות מוכן כששולחים מישהי יפה כזאת"

אירוע מכוער מאוד. כרמלי | ברני ארדוב

מאמן בית"ר נורדיה גם הניח את ידו על שיר יונגר, שכתבה: "מעולם לא נחצו הגבולות ככה". כרמלי: "אני מתנצל מעומק ליבי"

(גודל טקסט)

אירוע מביך מאוד נרשם היום (שישי) במהלך שידור של ערוץ הספורט מליגה א', שם ניצחה בית"ר נורדיה ירושלים את מכבי יפו. מאמן נורדיה גדי כרמלי התראיין לאחר המשחק לשדרנית הקווים שיר יונגר ואמר לה: "רגע, פעם הבאה ששולחים ילדה יפה כזאת.. אני בגיל מבוגר, אני צריך להיות מוכן לזה..", בשלב זה הוא הניח את ידו על צווארה ואמר: "שבת שלום".

לקטע המלא

גדי כרמלי עוזר מאמן מכבי תל אביב לוחץ את ידו של מאמן דינמו קייב יורי סמין
אירוע מכוער מאוד. כרמלי | ברני ארדוב

יונגר עצמה כתבה בטוויטר: "מאז שאני זוכרת את עצמי אני במגרשי הכדורגל. מעל חמש שנים אני בערוץ הספורט, עסקתי בכל ענף אפשרי מסקווש ועד ליגת האלופות, מכדורגל חופים ועד המשחק המרכזי. הייתי בעשרות מגשים בכל הארץ, אבל מעולם לא נחצו הגבולות כמו היום. אף אחת/אחד לא צריך להרגיש ככה. תודה לכולם על התמיכה ושבת שלום".

גם בית"ר נורדיה ירושלים הוציאה הודעה רשמית וכתבה: "ברצוננו להתנצל בפני כתבת ערוץ הספורט שיר יונגר וכל מי שנפגעה מאמירתו של גדי כרמלי במהלך הראיון לאחר המשחק. לא זו דרכנו. המאמן יזומן לבירור עם הנהלת המועדון והסטנדרטים הערכיים והחברתיים לפיהם פועלת בית"ר נורדיה ירושלים יובהרו לכלל עובדי המועדון".

גדי כרמלי עצמו מסר: "רציתי להתנצל מעומק ליבי על אמירה לא במקום שנאמרה אחרי התרגשות גדולה. בסך הכול רציתי להחמיא לכתבת ואם פגעתי, אני שוב מתנצל מעומק ליבי. אי הבנה מצערת ממש ללא שום כוונה".