הפועל פ"ת נזרקה מהגביע, בית"ר כפ"ס בסיבוב ח'

הפועל פת מודחת. לגביע חוקים משלו
הפועל פת מודחת. לגביע חוקים משלו | צילום: ספורט1

מוליכת הלאומית נכנעה לבית"ר ת"א, אשדוד, הרצליה ראשל"צ ונצרת עלו

(גודל טקסט)

מוליכת הלאומית הפועל פתח תקווה הודחה מגביע המדינה לאחר שהפסידה בחוץ 2:0 לבית"ר ת"א/רמלה. אל הבית"רים הצטרפו הערב גם הפועל ראשל"צ, מכבי הרצליה ואחי נצרת, כולן מהלאומית. שלושה משחקים על טהרת הקבוצות הנמוכות כבר הסתיימו בצהריים.

שלושה משחקים יפגישו קבוצות לאומית מול קבוצות מליגות נמוכות. הסינדרלה של הגביע איחוד בני ג'ת (ליגה ג', מחוז שרון) תתארח אצל מכבי הרצליה, מוליכת ליגה א' צפון עירוני נשר תתארח אצל נצרת עילית ומ.ס. אשדוד תארח את קרית אתא, גם היא מליגה א' צפון. במשחק נוסף על טהרת הנמוכות תארח בית"ר כפר סבא מתחתית ליגה א' דרום את מכבי מעלות תרשיחא מתחתית ליגה א' צפון.

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל פ"ת 0:2

לגביע חוקים משלו וכך המארחים מתחתית הליגה הכניעו את מוליכת הטבלה משערים של רותם שמול (53) ורן בן שמעון (57) בתוך ארבע דקות. היו גם שני אדומים, אחד לכל צד. דניאל שוורצנבוים מבית"ר הורחק בדקה ה-65, עמירן שקלים בדקה ה-76.

מכבי הרצליה – איחוד בני ג'ת 1:2

71 דקות השתעשעה האורחת מליגה ג' במחשבות על פגישה בסיבוב ח' עם ערן זהבי או אליניב ברדה, כשהוליכה 0:1 משער של אביב עזריה בדקה ה-54. אלא שאז באו שערים של ג'ורדן פושה (71) ואבי חי (81) לזכות המארחת וקבעו מהפך והסנסציה נמנעה.

מ.ס. אשדוד – קריית אתא 1:2

חן עזריאל בנגיחה מקרוב בדקה ה-87 מנע הארכה והפתעה פוטנציאלית במפגש בין אשדוד מצמרת הליגה הלאומית לקריית אתא מתחתית ליגה א' צפון. ניב זריהן קבע יתרון למארחת כבר בדקה הראשונה, שחר סימנטוב הוותיק השווה בדקה ה-55.

אשדוד. המבוכה נמנעה (פייסבוק מ.ס. אשדוד)

בני לוד – אחי נצרת 2:1

גם דרבי המגזר הסתיים בצורה דרמטית. המארחת הובילה משער של דייגו סליס (3) אבל איבדה את יקיר שינה כבר בדקה ה-24 עם אדום מטופש. שחקניו של ג'ימי טורק הענישו את בני לוד במחצית השנייה עם שערים של ספואן חילו (46) וליסיאנו סיגנו (87).

הפועל ירושלים – הפועל ראשל"צ 3:1

הפרוייקט של איל ברקוביץ' הגיע לטדי וחגג משערים של עדן שרם (31), שלומי אביסידריס (55) ואריאל לזמי (61). אנתוני וארן (65) אפילו לא המתיק את הגלולה עבור המארחים.

ברקוביץ'. עלה שלב

בית"ר כפר סבא – מעלות/תרשיחא 3:4 (בפנדלים, 2:2 בתום 120 דקות)

את הדרמה הגדולה ביותר סיפק המשחק בין שתי הקבוצות מליגה א'. ארבעה שערים, שני מורחקים, שני פנדלים מוחמצים במהלך המשחק ועוד שלושה בדו קרב המכריע עצמו.

נצרת עילית – עירוני נשר 3:4 (בפנדלים, 2:2 בתום 120 דקות)

האורחת מליגה א' הובילה עד הדקה ה-71 1:2 אבל בסוף נכנעה בדו קרב מהנקודה הלבנה. המארחת מהליגה הלאומית עלתה על חשבונה. 

מחר יושלם הסיבוב עם ארבעה משחקים נוספים. הפיקנטי מכולם מפגש בין שתי קבוצות אוהדים כשמועדון ספורט רובי שפירא, מוליכת ליגה ב' צפון ב' תארח את מכבי קביליו יפו מליגה א' דרון. הפועל אשקלון תארח את מכבי שעריים, מכבי יבנה את עירוני טבריה  והפועל הרצליה את רמת השרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי