בוס: "גרוע שהגענו להארכה". זהבי: "הובכנו"

| צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א: "פציעות? כך או כך נשחק מול בית"ר ב-11 שחקנים"

(גודל טקסט)

"היה משחק קשוח. אם הגענו להארכה, זה גרוע", סיכם מאמן מכבי תל אביב פטר בוס בסיום ה-1:2 המטלטל על ראשון לציון בדרך לרבע גמר הגביע. "ידענו שלא יהיה משחק קל, ראינו את זה בסיבוב הקודם. הם כבשו שוער מוקדם, לאחר מכן היה לנו קשה למרות שהגענו להמון מצבים, לא הצלחנו לכבוש".

"אנחנו רוצים ללמוד מהמשחק הזה. עשינו הרבה דברים לא טוב, אנחנו נלמד מכך. הניצחון הוא הדבר החשוב ביותר. הרבה שחקנים עבודה קשה", המשיך בוס. על ההרחקות והפציעות לקראת משחק הליגה מול בית"ר ירושלים אמר: "כך או כך, אנחנו נגיע למשחק מול בית"ר עם 11 שחקנים". כשנשאל אם הוא מכיר את הפועל כפר סבא, היריבה בשלב הבא בגביע, הגיב המאמן: "שמעתי את השם, אבל אני לא מכיר. יהיה לנו זמן לזה".

"המשחק התפתח בצורה מוזרה", הודה גיבור הניצחון ערן זהבי. "קיבלנו שער מבעיטה חופשית וראשון הסתגרו. הגענו להמון מצבים, שלטנו בכל המשחק. הם קצת הביכו אותנו, זה לא צריך לקרות. מגיע להם כל הכבוד, צריך לברך אותם. אני חושב שצריך לתת להם הרבה קרדיט, אבל אנחנו בשלב הבא".

"ההרחקה פגעה בנו מאוד, המשחק כבר היה בידיים שלנו", הוסיף זהבי. "הם קיבלו בטחון ושלחו הרבה שחקנים קדימה, אנחנו נותרנו ללא שחקנים הגנתיים וזה היה קשה, אבל מתוק. אין משחקים קלים בגביע ושוב כל הכבוד להם".

כשנשאל על השער היפהפה, השיב זהבי: "יצא לי להבקיע פעמיים במספרת. ברגע שהכדור ברשת זה כיף, לא חשוב באיזו צורה. העיקר שניצחנו". על ההגרלה אמר: "אין משחקים קלים, גם בליגה אנחנו נתקלים בקשיים. קבוצות מסתגרות מולנו, אנחנו נצטרך להשתפר כדי לזכות בתארים ואנחנו נעשה את זה. ניפגש בטדי, מצפה לנו שם משחק מאוד קשה".


אורלנדו סה, הבקיע אחרי 28 דקות על המגרש (עדי אבישי)

"אני לא אוהב להישאר עם מחמאות, אני שונא את זה", הגיב מאמן ראשל"צ אופיר חיים. "רציתי להעלות שלב, האמנתי, השחקנים האמינו. אני גאה בכולם בטירוף. הוכחנו אופי ועמדנו בכבוד, כולם ראו את זה".

"שיחקנו טוב והיינו יכולים להיות טובים יותר. בסך הכל אני מרוצה", המשיך חיים. "זו לא הבלחה, אנחנו קבוצה טובה. המטרה כעת היא הליגה. אני שואף לאמן בליגת העל, אני רוצה להגיע לרמות הכי גבוהות ואני מאמין שאני אעשה את זה. יש לי סבלנות וכרגע טוב לי מאוד בראשל"צ".


זהבי, ווינר אמיתי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי