טוואטחה דורש לעזוב, מחירו יטרפד מעבר?

טוואטחה
טוואטחה | צילום ערן לוף

מכבי חיפה רוצה 1.5 מיליון יורו עבור המגן. בניון ממשיך במאבקו נגד האוהדים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי ה-1:2 על בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ממשיכה קדימה והיעדים שלה הם זכיה בגביע המדינה, להיאבק על המקום הרביעי המבטיח השתתפות כרטיס לאירופה והמשך קידומם של שחקנים צעירים ממחלקת הנוער. הערב יחכו הירוקים להגרלת השלב הבא ובמועדון מקווים שהפעם יקבלו יריבה נוחה יותר מאשר זו בסיבוב ח'. 

טאלב טוואטחה, שזכה שוב לקריאות וקללות מצד חלק קטן מאוהדי הקבוצה, דורש לעזוב באופן מיידי. בחיפה ממתינים להצעה ממועדון אירופאי על סך 1.5 מיליון יורו, כשנכון לעכשיו אין התקדמות מול פיורנטינה. אם תגיע הצעה, הכוונה היא להיענות לה בחיוב כשנותרו פחות משלושה שבועות לנעילת חלון ההעברות.

מקורב למגן אמר אחרי המשחק: "הקבוצה הישראלית היחידה המתאימה לטאלב היא מכבי תל אביב, שמוכנה לשלם מיליון יורו וחצי או לכלול בעסקה את עדן בן בסט. קשה להאמין שמכבי חיפה תאפשר לו להגיע לקריית שלום ולחזק את היריבה הגדולה שלה כשמסרים בנושא כבר הועברו למי שצריך".


בניון כיכב, טוואטחה התייאש (ערן לוף)

טאלב טוואטחה לא הצטרף אל חבריו שהלכו להודות לקהל על התמיכה וירד עצבני לחדר ההלבשה. איתי שכטר לא שותף הפעם כלל כשהמאמן רוני לוי הכניס בסיום את גל קתבי הצעיר, שעלה מקבוצת הנערים לנוער כמחליף שלישי. אם תגיע הצעה על שכטר מהפועל תל אביב, במועדון לא יעמדו בדרכו. אפשרות נוספת היא השאלתו של החלוץ עד תום העונה לבני יהודה כדי שיוכל לקבל זמן משחק יחד עם אייל משומר ושחקן נוסף, זאת בתמורה להעברתו של המגן השמאלי בן צעירי למכבי חיפה.

יוסי בניון התייחס לתנועות השיסוף של 3 אוהדים כלפיו: "האנשים האלה מחפשים שרק ידברו עליהם. רוב הקהל של מכבי חיפה תמיד תומך ומעודד אותי. האשמה היא גם על מי שנתן להם את הבמה. מבחינתי, האוהדים האלה הם אוויר ורק מחפשים שידברו עליהם. אני רוצה כרגע ליהנות, לתרום ולנצח משחקים עם מכבי חיפה".

במשחק הליגה הקרוב בראשון נגד הפועל רעננה יעמדו לרשותו של רוני לוי לודוביק אוברניאק וגליינור פלט, שסיימו עונשי הרחקה, וגם אלירן עטר המתאושש מהפגיעה בצלעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי