רוני לוי: "יהיה מרתק", בן מרגי: "זו משוכה גבוהה"

| צילום: עוזי גל

מאמני מכבי והפועל חיפה ייפגשו בדרבי. גיא לוי: "הכל יכול לקרות"

(גודל טקסט)

לא פחות מ-4 פעמים ב-12 עונות נפגשו מכבי חיפה והפועל חיפה בגביע המדינה, שלושה מפגשים היו בשלב שמינית הגמר והעונה זה יקרה פעם נוספת, כך נקבע היום בהגרלת 16 האחרונות.

מכבי חיפה עלתה אמש בזכות 1:2 על בית"ר ירושלים, והמאמן רוני לוי אמר בקצרה לקראת הדרבי בשלב הבא בגביע, בעוד פחות משבועיים: "כל משחק גביע מרתק ומעניין, בייחוד שמדובר בדרבי. נבוא מוכנים".

מנגד, מאיר בן מרגי מאמן הפועל חיפה התייחס למפגש המסקרן ואמר: "הגרלה קשה לשתי הקבוצות. מי שרוצה להגיע עד השלבים הסופיים, חייב לעבור בדרך משוכות גבוהות כמו מכבי חיפה וזה מה שננסה לעשות. בכל מקרה צפויה חוויית כדורגל לאוהדים בעיר".

זהו כמובן לא יהיה משחק שמינית גמר גביע המדינה היחיד. מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי שיפגוש באצטדיון לויטה את הפועל כפר סבא במפגש נוסף על טהרת ליגת העל, אמר: "כל הגרלה בגביע היא קשה וכל התמודדות היא משוכה לא פשוטה, כפי שחווינו במשחק אתמול".

מול קבוצה מהלאומית האדומים התקשו (אבי רביבו)

כידוע, רק אתמול הפועל ת"א גברה על נצרת עילית בפנדלים אחרי 3:3 בתום 120 דקות. עוד אמר גיא לוי על ההגרלה: "מובן שהולך להיות משחק בו הכל יכול לקרות. נתכונן למשחק הזה כמו שצריך. יש לנו עוד קצת זמן ומשחקי ליגה חשובים לעבור לפני כן".

מאור בוזגלו, קשר הפועל ב"ש שתפגוש בשבת הקרובה את מכבי פ"ת במושבה וגם במסגרת שמינית גמר הגביע תתארח אצל המלאבסים, צייץ לאחר ההגרלה: "מכבי פ"ת קבוצה מצוינת וצפוי לנו משחק קשה. כבר בשבת יש לנו פגישה מקדימה איתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי