חצי דרך: 0:3 לסכנין על אשקלון ברבע הגמר‎

המקומיים בדרך לחצי הגמר
המקומיים בדרך לחצי הגמר | צילום: דני מרון

מוגרבי, ז'אורז'יניו ותאמבי קירבו את אבוקסיס לארבע האחרונות בגביע המדינה

(גודל טקסט)

בני סכנין התקרבה לחצי גמר גביע המדינה אחרי שניצחה 0:3 את הפועל אשקלון מהלאומית במפגש הראשון ביניהן ברבע גמר גביע המדינה.

 

סכנין הגיעה כפייבוריטית ברורה, והעדיפות שלה ניכרה כבר מהפתיחה. פיראס מוגרבי לא התקשה כאשר העלה את הקבוצה מהמגזר ליתרון כבר בדקה הרביעית. מוגרבי יותר הגביה מאשר בעט, אבל זה הספיק בשביל להטעות את חדריאן בין הקורות.

 

 

ז'ורז'יניו הכפיל את התוצאה קצת לפני המחצית מבישול יפה של עותמאן, וסגס תאמבי חתם את התוצאה 17 דקות בתוך המחצית השנייה. ניצחון שלישי בארבעה משחקים לאבוקסיס (כולל בליגה)

 

התוצאה אולי משקפת את הפערים, אבל אשקלון אכן ניסתה. ברוך דגו אולי איבד מהמהירות, אך עדיין נותרה לו נגיעה טובה בכדור והוא ניסה למצוא את חבריו אך פעם אחת הקוון "הפריע", ובפעמים האחרות ההגנה המקומית.

 

סכנין משיגה יתרון משמעותי לקראת הגומלין בתחילת מרס, בדרך לחצי הגמר. 12 שנים אחרי שזכתה בפעם הראשונה והיחידה בתולדותיה בגביע, האם היא תעשה זאת שוב? כרגע היא בהחלט בכיוון הנכון.

 

הרכבים:

 

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, אברהם פס, איציק כהן, וונדרסון (איהאב שאמי 76); סגס תאמבי, דייגו קאצ'ובה, ז'ורז'יניו; יובל אבידור, פיראס מוגרבי (הילאל מוסא 72), שלומי אזולאי (ויאם עמאשה 63)

 

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן; משה אבוחצירה, יאיר אזולאי, חיים איצרין, יוסי אמר; יעקב בן חימו, ברוך דגו, נוראיל מחפוד (עידן שריקי 58), אבי מלכה (אסי בוזגלו 46); ניר נחום, סייבו קוייטה

 

מהלך המשחק:

דקה 4

0:1 בני סכנין: מוגרבי מקבל כדור על סף הרחבה, מעביר לשמאל ויותר מגביה מאשר בועט לעבר השער. חדריאן ממוקם לא טוב, הכדור חולף מעליו ובעזרת המשקוף חודר לרשת. שער קצת מוזר.

דקה 25 

דגו מראה שגם בגיל 34 הוא עדיין לא איבד את הטאצ', כאשר מצא את סייבו קוייטה עם כדור נהדר ברחבה. החלוץ המשיך לרשת אך הקוון הרים דגל לנבדל. בהילוך החוזר זו נראית כמו החלטה גבולית מאוד.

דקה 43

0:2 סכנין: המקומיים לוחצים, אחרי התקפה ארוכה ועצירה אחת חדריאן הכדור מגיע לעותמאן באגף ימין. הקפטן מגביה נהדר לרחבה ומוצא את ז'ורז'יניו חופשי ברחבה, הברזילאי נוגח מצוין לחיבורים ופנימה.

דקה 62

0:3 סכנין: סגס תאמבי לבדו ברחבה, מקבל כדור גובה מצוין ומכניע די בקלות את חדריאן

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי