נס ציונה הדיחה את נתניה, סכנין ניצלה בהארכה

עומר ורד מתוסכל. שיא השפל
עומר ורד מתוסכל. שיא השפל | צילום: דניאל סטרבורבדיס

נציגת ליגה א' הדהימה את היהלומים. גם מכבי פ"ת, בני סכנין ובני יהודה עלו

(גודל טקסט)

משחקי סיבוב ח' של גביע המדינה נפתחו עם 0:3 קליל של הפועל אשקלון על מ.ס בקה אל גרביה. המנה הגדושה הגיעה מאוחר יותר ובראשם סנסציה בנתניה.

 

נועלת ליגת העל, מכבי נתניה שיחקה חלש עם גיא צרפתי על הקווים אחרי פיטורי ראובן עטר ובתוספת הזמן הודחה הודות לשער מפתיע של הבלם יותם פנסו ששלח את החבורה של אוהד בוזגלו מליגה א' לשלב הבא. בני סכנין ניצלה אחרי דרמה בכפ"ס עם 1:2 של עמאשה על בית"ר כפ"ס מליגה א'.

 

 

במושבה, מכבי פ"ת המשיכה בעונה הנהדרת שלה כשראדה פריצה, הרכש הטרי ביציע. דור חוגי וגיא מלמד העניקו למלאבסים מקום בשמינית על חשבון חסארמה.

 


ראדה פריצה ביציע אחרי שחתם על חוזהו (עידן סלם)

 

בני יהודה חזרה מפיגור ל-1:2 דרמטי על עכו בבלומפילד ואילו הפועל חיפה נחלצה מפיגור וגברה 1:3 על קביליו יפו בסמי עופר.

 

בן שמעון ניצח את ק"ש, שער נהדר למלמד

 

דקה 3

הזדמנות ראשונה למארחים, אך יובל יעקובוביץ' לא היה מספיק מדויק ומתוך הרחבה שלח כדור מעל השער.

דקה 26

איבוד כדור של שאבייה תומא סידר לאוסטין אמוטו מצב טוב, אך הניגרי ירה לעננים.


מונונגה בפעולה מול בראון (עידן סלם)

דקה 50

0:1 למכבי פ"ת – מתפרצת מצוינת בסיומה העביר חגי גולדנברג לדור חוגי שמעשרה מטרים בעט שטוח והכניע את זועבי.


דור חוגי חוגג. שער יפה (עדי אבישי)

דקה 61

0:2 למלאבסים – פריצה נהדרת של גיא מלמד הסתיימה בבעיטה נהדרת מ-20 מטרים לפינה של זועבי שהגיב מעט מאוחר.

 

הרכבים

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, אליסון דוס סנטוס, עומר דנינו, שאבייה תומא, דודי טוויטו, אייטור מונרוי, יובל יעקובוביץ', ג'ו מונוגה, גיא מלמד, דור חוגי.

 

עירוני ק"ש: מהדי זועבי, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, חן דילמוני, רועי שוקרני, וובה בראון, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אוסטין אמוטו, ברונו קוניה.

 

גלבאן הוליך את בני יהודה למהפך גדול בצל הקללות

הכתומים פתחו עם אלמוג בוזגלו בחוד. 150 אוהדים הגיעו לבלומפילד וחלקם קיללו את המנכ"ל-בעלים, משה דמאיו ואת המאמן יוסי מזרחי. ציון צמח ניצל טעות בהגנת בני יהודה, קיבל מגילמור ושלח לרשת של איינוגבה. 

 


מישאלוף וצמח חוגגים יתרון (דני מרון)

 

בדקה ה-65 שוויון של הכתומים. גלבאן סובב מקצה הרחבה, דני עמוס השמיט רע לתוך שערו. מי אם לא פדרו גלבאן גם ניצח לכתומים את המשחק עם שער דרמטי בדקה ה-90.

 


גלבאן חוגג שוויון. הקהל ירגע? (עדי אבישי)

 

בן מרגי נלחץ, אבל החניכיו שלו השלימו מהפך עם 1:3 על קביליו יפו

קבוצת האוהדים ניסתה להדהים ולא נפלה מהחבורה של בן מרגי בפתיחה. בדקה ה-39 באה על שכרה. יחיאל צגאי הפתיע עם שער נהדר מתוך הרחבה לרשת הגבוהה של פרמיסאל קובארז' שקיבל קרדיט ב-11. מיד אח"כ זרקו קוראץ' שיכול היה לאזן, בעט מקצה הרחבה ליד העמוד. בדקה ה-61 מהראן לאלה המחליף בעט חזק, השוער יוסי גינצבורג הדף רע וזרקו קוראץ' עט על הריבאונד ואיזן. המונטנגרי ספג קריאות בוז צורמות מהאוהדים.

 


יחיאל צגאי מנסה לעבור את מיקי יאזו (ערן לוף)

 

בדקה ה-71 הושלם מהפך כשאלי אלבז בפעולה טובה עבר מספר שחקנים ובעט, הכדור פגע בפרדי ציון והכניע את גינצבורג. כעבור ארבע דקות, הסיפור נסגר. חילופי מסירות בין קוראץ' לחנן ממן שחדר לרחבה ומצא מצוין את הפינה, 1:3.

 


שחקני יפו בטירוף על הדשא של סמי עופר (ערן לוף)

 


ממן וקוראץ' השלימו מהפך ומצאו זמן לחיבוק (ערן לוף)

 

נתניה בשיא השפל: פנסו הדהים ושלח את נס ציונה עם 0:1 לשמינית

אחרי פיטורי ראובן עטר, גיא צרפתי לא ממש הועיל לחבורה מעיר היהלומים שרשמה שיא חדש בהתדרדרות שלה. בתוספת הזמן הבלם יותם פנסו נגח מתוך הרחבה והכניע את ברק לוי. החבורה של אוהד בוזגלו חגגה, דורון אוסידון יצטרך לעשות חושבים טוב טוב. ברקע גברו הקללות ואוהדי מכבי נתניה הריעו כאות מחאה לשער האורחת. שקט לא יהיה במדי נועלת טבלת ליגת העל ביממה הקרובה כשדורון אוסידון שוקל עתידו במועדון.

 

שחקני קריית גת חוגגים  (דניאל סטרבורבדיס)

 


אוהד נתניה מביע את זעמו (דניאל סטרבורבדיס)

 

פאס הציל את אבוקסיס, עמאשה ניצח 1:2 את בית"ר כפ"ס בהארכה

נציגת המגזר נמנעה ממבוכה בתוספת הזמן. בפתיחה וויאם עמאשה היה קרוב לכיבוש בחצי מספרת, אך האורחים לא מצאו את השער. בדקה ה-83 הגיע הרגע הגדול של בית"ר כפ"ס. ציון אזולאי בעט מ-30 מטרים כדור לא חזק, אך כזה שהטעה את רן קדוש ומצא אתה פינה. עמוק בתוספת הזמן, אברהם פאס הבלם נגח מקרוב ואיזן. הספרדי הציל את סכנין מהדחה. חמש דקות בתוך הארכה, וויאם עמאשה השלים מהפך והרגיע את נציגת המגזר. בדקה ה-104, חיים פונטרמולי, קפטן כפ"ס ספג צהוב שני והורחק אחרי עבירה על ז'אורז'יניו.

 

מלכה עם שער נהדר, 0:2 לראשל"צ בטדי על קטמון

הקבוצה מעיר היין המשיכה בעונה הטובה שלה מהליגה עם ניצחון בגביע. שון מלכה שהגיע מהפועל פ"ת וערך את הופעת בכורה סובב כדור חופשי נהדר מ-18 מטרים לרשת ונתן יתרון לאורחים מעיר היין. בדקה ה-85 הכתומים עלו ל-0:2 אחרי טעות שאיפשרה בעיטה בלתי ישירה מתוך הרחבה, הכדור נבלם, אך עדן שרם המחליף שלח לרשת מקרוב.

 

0:2 לאשדוד על נצרת וג'ימי טורק

הקבוצה מעיר הנמל מצמרת הלאומית דילגה בקלילות מעל החבורה הצפונית. אחרי מחצית מאופסת כשגדי קינדה העביר לאור אינברום והחלוץ מצא את הרשת מזווית קשה, מיקי סירושטיין הכפיל בדקה ה-86 וסגר סיפור.

 

קבוצת גביע: הפועל ר"ג גברה 4:5 על יבנה בפנדלים אחרי 2:2 ב-120 דקות

קרב על טהרת הלאומית. מירוסלב אנטונוב נתן יתרון ליבנה בדקה ה-23, אך לירון דיאמנט איזן עם פתיחת המחצית השנייה. ריף פרץ הפך את התוצאה בדקה ה-68, אך דיאן באביץ' איזן בדקה ה-87. כמיטב המסורת, מחזיקת גביע המדינה ב-2003 וב-2013 ניצחה את דו קרב הפנדלים 4:5 ותהיה בשמינית הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי