רן בן שמעון: טוטו, גביע ומאבקי צמרת? זו אמירה

מכבי פת מכוונת גבוה
מכבי פת מכוונת גבוה | צילום: עדי אבישי

מכבי פ"ת עברה את קרית שמונה. חסארמה: "לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את קרית שמונה בזכות שערים של דור חוגי (50) וגיא מלמד (61) ועלתה לשלב הבא בגביע המדינה. "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שאפשר להגריל לקבוצה מליגת העל. ידענו לבוא אחרי משחק כמו סכנין, ששיחקנו טוב והפסדנו, להתעלות ונתנו את ה-100% שלנו", סיכם המאמן רן בן שמעון

"היה משחק שיכול ללכת לפה או לשם, אבל רצינו יותר וזכינו בכל הקרבות ונתנו שני גולים מאוד יפים", המשיך בן שמעון. "יש אצלנו משהו כיפי השנה במכבי פ"ת ואנחנו רוצים לעשות משהו שונה. אני לא יודע איך העונה הזאת תיגמר, אבל החבר'ה באים ומשקיעים כל משחק, גם כשפחות הולך. להישאר גם בגביע הטוטו, גם להשתלב בגביע המדינה וגם להיאבק חזק על הפלייאוף העליון זו אמירה". 

על התחרות בחלק ההתקפי עם הגעת ראדה פריצה אמר המאמן: "אני מאמין שכל שחקן יודע שהוא עומד למבחן בכל אימון ולא רק בכל משחק, אין ספק שפריצה יוסיף ולא יוריד. השחקנים הטובים מוצאים את מקומם וראדה יהיה תוספת משמעותית, גם מקצועית וגם מנטלית". על הסיכויים שהשבדי ישחק בשבת מול הפועל באר שבע: "אנחנו נצטרך לראות מה מצבו הגופני ולהתנהל איתו בצורה חכמה. יש לנו מאמן כושר שיביא אותו הכי מוכן בהמשך". 


בן שמעון, איתות לקראת גמר גביע הטוטו? (עדי אבישי)

מנגד, סלאח חסארמה ספג עוד אכזבה. "שיחקנו נגד קבוצה טובה והייתה לנו פעולה בחלק הקדמי. רצינו ללכת קדימה בגביע, אבל ניאלץ להתרכז בליגה", הגיב מאמן קרית שמונה. "אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית. התכוננו נגד ההתקפות המהירות שלהם ובכל זאת ספגנו. כשאתה לא מבקיע, אתה סופג". 

על החיזוק שהגיע אמר חסארמה: "זה שבוע שני לשחקנים החדשים. הם הגיעו בלי כושר גופני וזה ייקח זמן, אבל הם ישתלבו". על הציפיות הוסיף: "מתחילת העונה ידענו שהתחלפו מלא שחקנים ושלא הולך להיות קל השנה, אבל התחזקנו כדי לעשות שינוי ולהיות קבוצה יותר טובה. יש עוד מחשבות על עוד חיזוק, אבל זה לא סופי. איפה שיהיה חסר לנו שחקנים אני מאמין שנתחזק עוד".


חסארמה, לא חושב שיש בעיה מנטלית (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי