יעקב בוזגלו: כשנס ציונה ניצחה קפצתי לשמיים

קצת נחת אחרי שנים רבות של ביקורת. יעקב בוזגלו
קצת נחת אחרי שנים רבות של ביקורת. יעקב בוזגלו | צילום: ערן לוף

האב הגאה לארבעה בנים בשמינית הגמר: "אוהד יכול לאמן בליגת העל"

(גודל טקסט)

היום הראשון של משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה הסתיים עם לא מעט מפגשים מרתקים, דרמות וגם הפתעה אחת גדולה בנתניה. יחד עם זאת, לערב היה מנצח אחד גדול: יעקב בוזגלו, כוכב העבר של הפועל לוד והפועל ת"א, שגידל משפחה ספורטיבית למופת.

 

ארבעת בניו של בוזגלו האב רשמו הישג נדיר, כאשר באותו יום העפילו לשלב הבא בגביע המדינה: הבן הבכור אוהד עשה זאת כמאמן נס ציונה, שניצחה את מכבי נתניה בדקה ה-95 עם סנסציית הסיבוב, והבנים אסי, אלמוג ומאור שעלו שלב בהתאמה עם קבוצותיהן הפועל אשקלון, בני יהודה, והפועל באר שבע.

 

 

בוזגלו האב סיפר בשיחה עם ספורט1 כיצד הצליח לתמרן באותו יום בין ארבעה משחקים שונים כשאמר: "ההרגשה מדהימה. התחלתי את היום במשחק של אלמוג בבלומפילד מול עכו ולאחר מכן נסעתי לרמלה לצפות במאור והפועל באר שבע מנצחים את קרית גת. תוך כדי ניסינו לדלות כל פרט מהמשחקים האחרים".

 

גאווה. אלמוג בוזגלו מבני יהודה (עדי אבישי)

 

"החלק שלי בהצלחתם זה שהבאתי אותם לעולם", מצטנע יעקב, שפרגן לאוהד מאמן נס ציונה: "אני לא מופתע. גם בגלל שראיתי את נתניה בשבוע האחרון וגם בגלל שאני מכיר את אוהד בתור מאמן ואת היכולות שלו. אוהד הוא מאמן מצוין שיגיע רחוק, הוא מקצוען אמיתי, הוא כל הזמן עובד, מחדש את עצמו, לומד ומקבל השראה מהטובים ביותר בארץ ובעולם".

"כששמעתי שאוהד ניצח בתוספת הזמן קפצתי לשמיים", מספר האב בהתלהבות. "אין ספק שבתור אבא זה רגע השיא, וכמובן שאני גם שמח מההצלחה של מאור שמוביל את הליגה, אלמוג שמשתלב יפה בליגת העל וכובש עם בני יהודה ואסי שעלה ליגה עם אשקלון ונמצא בתקופה מצוינת בשנים האחרונות".

 

"למרות שלא נתנו לאוהד סיכוי, אני גאה בו", התייחס בוזגלו בהרחבה לבנו הבכור. "הוא מאמן אבסולוטי עם שיטה וסגנון, בכל הקבוצות שהוא אימן, ולא מדובר בקבוצות מפורסמות, הוא ידע להעמיד נכון את השחקנים על המגרש ואין לי ספק שהוא יעשה את זה בליגות בכירות יותר, וייצג את השם "בוזגלו" בגאווה".

 

הבן הבכיר. מאור (דני מרון)

 

בוזגלו משוכנע לחלוטין כי אוהד יכול להצליח גם ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי, ומצביע על בעיה מושרשת לדעתו: "הבעיה בארץ היא שיש משחקי תפקידים וכסאות, כולם מתחלפים כל יומיים. אוהד הוא מאמן אבסולוטי, צעיר בן 34, שמשפיע לאורך זמן".

 

לסיכום, בוזגלו אומר: "עדיין איני יודע אם נוכל לקיים ביום שישי את ארוחת בשבת המשפחתית ולחגוג את העלייה, מפני שחלק מהם משחקים באותו יום. נראה אם נצליח לקבוע ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי