בניון לא שותק: "אוהדים סימנו שישחטו אותי"

סטויקוביץ'. ייצא לסרביה לטפל בפציעה
סטויקוביץ'. ייצא לסרביה לטפל בפציעה | צילום: ערן לוף

סטויקוביץ' ינותח בברך וצפוי להיעדר כחודש. דראפיץ': "עצוב שכבר הודחנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה הערב מהפך גדול שהעלה אותה לשמינית גמר גביע המדינה, אחרי שמחקה פיגור מוקדם של לידור כהן וגברה 1:2 בסמי עופר על בית"ר ירושלים.

הירוקים ספגו כבר בדקה ה-9 אחרי שעומר אצילי עבר בקלות את טוואטחה, אלא שהקפטן יוסי בניון, בהופעה מצוינת נוספת שלו, איזן כבר בדקה ה-16, שבע דקות בלבד לפני שאיסמעיל ריאן כבש את שער הניצחון.

בשורה פחות טובה עבור הירוקים הערב היא ששוער הקבוצה, ולדימיר סטויקוביץ' שספג כרטיס צהוב חמישי בתוספת הזמן, יחמיץ את משחק הליגה מול קריית שמונה אך לא רק אותו – הוא ייצא לסרביה לאחר המשחק מול רעננה בראשון הקרוב וינותח במיניסקוס. מי שיחליפו בשלושת עד חמשת השבועות הבאים הוא אוהד לויטה.

כמו כן, החלוץ שחר הירש ששותף הערב כמחליף, אמור לעזוב להפועל רעננה אחרי המפגש בין השתיים בתחילת השבוע. 

הקפטן יוסי בניון זכה לתשואות בסיום המשחק, אך חשף אירוע לא נעים שקרה בסיום: "יש לנו קהל מדהים, כמעט כולם עודדו אותי. שניים או שלושה אוהדים קיללו, כולם יודעים מי הם, הגזימו וסימנו לי שהם ישחטו אותי, אבל זה תפקיד המועדון לטפל בזה ואני מקווה שיעשו זאת – הם לא שווים יותר מכך".

 

תקרית מכוערת במקביל לתשואות (ערן לוף)

 

על הכושר הטוב שלו: "אני מרגיש טוב ממשחק למשחק. בארבעת המשחקים האחרונים פתחתי ואני מרגיש שאני תורם לקבוצה יותר. כיף להבקיע ולנצח, הניצחון של הקבוצה זה הדבר הכי חשוב".

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, דובר מכבי חיפה דודו בזק אמר: "האוהדים צולמו ויטופלו במסגרת המועדון וגם במסגרת החוק. האוהדים צריכים להוקיע אוהדים כאלה". צילום ממצלמות האבטחה מראה את תנועות השיסוף שבצעו האוהדים לעבר קפטן הירוקים.

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "גם אם לא היינו עוברים שלב, זה לא היה גומר לנו את השנה. יש לנו המון מטרות – אנחנו רוצים להשתלב בפלייאוף העליון, להתקדם ולהצליח ככל שניתן. המטרה העיקרית של מכבי חיפה היא לבנות תשתית להרבה שנים".

רוני לוי. "העונה לא הייתה נגמרת גם במקרה של הפסד" (ערן לוף)

על הקצב המצוין, בעיקר במחצית הראשונה, הוסיף מאמן הירוקים: "המשחקים מול בית"ר תמיד מעניינים, קשים ואטרקטיביים. זו קבוצה קשה וטובה מאוד, אני שמח שניצחנו".

מנגד, מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' היה מאוכזב בסיום ואמר: "היינו טוביום יותר בחצי השני, הכנסתי את כל הכלים התקפיים, היה משחק מהיר, קצבי וטוב. לצערי בגביע יש מנצחת אחת ואני עצוב שאנחנו הודחנו, אבל אלה החיים.

 

דראפיץ'. "עצוב שהודחנו, אבל אלה החיים" (ערן לוף)

 

"יש לנו חבר'ה צעירים ומוכשרים שרוצים לשחק כדורגל התקפי וחיובי ואני מקווה שביום שני אנחנו כבר נחזור לנצח. אנחנו הולכים מעכשיו על הליגה בכל הכוח, אנחנו רוצים להתחזק ולהגיע כמה שיותר גבוה בטבלה".

 

בסיום המשחק כ-50 אוהדי בית"ר ירושלים קרבו ממקומם עשרות כיסאות והשליכו אותם לעברו של ולדימיר סטויקוביץ', שחגג בסמוך לאוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי