סילבס: "בשבוע הבא שחר הירש יצטרף לרעננה"

סילבס. חלוץ מכבי חיפה יעבור אחרי המשחק בין הקבוצות
סילבס. חלוץ מכבי חיפה יעבור אחרי המשחק בין הקבוצות | צילום: דני מרון

המאמן בסיום ה-0:3 על הכח/עמידר: "שבתאי ישחק. מחמיא שרוצים את בדש"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה גברה 0:3 על הכח עמידר רמת גן מליגה א' בדרך לשמינית גמר גביע המדינה, אלא שבסיום המשחק עסקו במועדון דווקא בסגל השחקנים.

 

 

מאמן הקבוצה, חיים סילבס ששוחח עם התקשורת בסיום התחילה תחילה למשחק שנערך ואמר: "מה שעניין אותנו מלכתחילה זה לעבור שלב. לא חיפשנו לשחק יפה, אלא להיות תכליתיים. חשוב שעלינו שלב ללא פצועים או מורחקים. עכשיו אנחנו חושבים על מכבי חיפה ביום ראשון ומקווה שנצליח מולם". כשנשאל את מי היה רוצה לפגוש בשמינית גמר הגביע, אמר סילבס: "כל קבוצה תתקבל בברכה".

 

 

לאחר מכן, סילבס נשאל על הקשר יובל שבתאי, שחתם בבאר שבע ויעבור לבירת הנגב בסיום העונה: "אף אחד לא אוהב שהסדר מתערער באמצע השנה. זה לא אידאלי שזה קורה בקבוצה, זה מסיט את תשומת הלב. כל עוד שבתאי בהפועל רעננה והוא יהיה מוכן למשחקים, נשתמש בו".

 

שחקן נוסף שהמאמן התייחס לעתידו הוא ברק בדש המבוקש בבני יהודה: "זה מחמיא לנו שהפועל רעננה הקטנה והמשעממת מעניינת הרבה מאוד קבוצות. לא נעשה שום דבר שיפגע בקבוצה".

 

לסיום אמר סילבס על שחר הירש, חלוץ מכבי חיפה שמועמד לקבוצה: "אנחנו רוצים אותו ומחכים למשחק נגד מכבי חיפה, אחריו הוא יצטרף. אם נצטרך עוד מישהו, נוסיף לסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי