פטר בוס: בסוף העונה נראה אם בוזגלו צודק

בוס. צפוי לאפשר מנוחה לכוכביו בגומלין הגביע
בוס. צפוי לאפשר מנוחה לכוכביו בגומלין הגביע | צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א

מאמן מכבי ת"א ענה לקשר של ב"ש. שפונגין יפתח מול כפ"ס, איגיבור פצוע

(גודל טקסט)

כשהיא קרובה להבטיח מקום בחצי גמר גביע המדינה, מכבי תל אביב תארח את הפועל כפר סבא לגומלין רבע הגמר (רביעי, 21:00) עם יתרון 0:3 מהמשחק בלוויטה.

 

הצהובים ניצחו בשבת החולפת את בני יהודה וממשיכים במרדף אחרי הפועל באר שבע בליגת העל, אך כמובן שגם על התואר השני בחשיבותו, בו מחזיקים הצהובים, הם לא מתכוונים לוותר במהירות.

 

 

המאמן פטר בוס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "כל מי שמשחק כדורגל יודע שיש לנו הרבה מרחב עם התוצאה הזו, אבל אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה גם. ראינו את המשחק שלהם מול באר שבע והם שיחקו כדורגל טוב, יצרו מצבים".

 

לגבי העומס אמר: "לא תהיה בעיה, אנחנו רגילים לשחק בשבועות האלו פעמיים בשבוע. נוסא איגיבור סובל ממעט כאבים בברכו וגם לעומרי בן הרוש יש איזו בעיה".

 

"ראיתי את המשחק נגד בני יהודה. יש משחקים שאתה מגיע להמון מצבים ב-90 דקות ולא כובש, ויש משחקים שבשני מצבים אתה מוצא את הרשת. חשוב לנתח טוב כל משחק", הוסיף המאמן.


בוס ושפונגין. דרוכים (אמיתי דואק)

על דבריו של מאור בוזגלו כי השחקנים הטובים ביותר נמצאים בהפועל באר שבע אמר בקצרה: "נראה בסוף העונה, אני לא אכנס לזה".

לסיום התייחס ההולנדי גם לאפשרות ששרן ייני ישוב למועדון לאחר עונה בוויטסה: "פעם ראשונה שאני שומע על כך. ראיתי שהוא מרוצה שם, הוא משחק כל משחק, אני לא חושב שהוא יחזור".

המגן יובל שפונגין שיפתח על חשבון עומרי בן הרוש הפצוע כמגן שמאלי התייחס לתפקוד הצפוי שלו: "אני צריך להסתגל ולעשות את הטוב ביותר גם אם זה לא התפקיד שלי. אני מתאמן ועובד קשה כדי להראות שהמקום שלי המגרש. הקבוצה רצה ולפעמים לא עושים שינויים. בכל מקרה אם צריך אותי בעמדה מסוימת, אני אעשה הכל כדי להוכיח את מקומי".

 

לגבי המאבק מול הפועל באר שבע אמר: "הראש שלנו במשחק הגביע. יהיה פייט טוב. לא צריך להתעסק בבאר שבע יותר מדי".

 

"צריך להתחיל מ-0:0 ולא להתייחס לתוצאה מהמשחק הראשון", אמר על החשש לשאננות לאור העובדה כי הקבוצה מגיעה ביתרון של 0:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי