אשקלון גברה 0:2 על בני סכנין, אך עפה מהגביע

איצרין והחברים מאוכזבים. רק כמעט
איצרין והחברים מאוכזבים. רק כמעט | צילום: שגיא הרשקו

מחפוד ושריקי מתחו, אבוקסיס יהיה בחצי. נעים: "רוצים להעפיל לליגת העל"

(גודל טקסט)

בני סכנין עלתה לחצי הגמר הגביע אבל עשתה זאת בתום דרמה גדולה. אחרי 0:3 בבית על הפועל אשקלון במשחק הראשון ברבע הגמר, נוצחו שחקניו של יוסי אבוקסיס 2:0 אצל סגנית מוליכת הליגה הלאומית אבל עלו בסיכום שני המשחקים (2:3). והנה לכם עוד סיבה לבטל את הנוהג הפסול של שני משחקי גביע. להצגה של אשקלון הוסיפה ההרחקה של ח'אלד ח'לאילה כבר בדקה ה-30, שדחף מרפק לפרצופו של ברוך דגו שסיימה גם לקשר המארח את המשחק.

 

האורחים מהלאומית אמנם עלו ללא ז'אורז'יניו ועם שלומי אזולאי ופיראס מוגרבי על הספסל, אבל גם החסרונות האלה לא יכולים להוות תירוץ למפגן הנפל שנבע גם מזלזול בולט ביריבה. גם יובל נעים לא ממש האמין בהפתעה והותיר את עידן שריקי על הספסל בתחילת המשחק, אבל שער של ניראל מחפוד בדקה ה-21, אחרי טעות איומה של מחמוד קנדיל, העירה את אשקלון. היתרון המספרי לאחר האדום של ח'לאילה סייע אף הוא והמארחת החמיצה שלוש הזדמנויות טובות להגדיל את התוצאה עד המחצית.

 

 

אבוקסיס זרק את מוגרבי ואזולאי לכר הדשא אבל אשקלון עלתה ל-0:2 מרגלי עידן שריקי ואת 20 הדקות האחרונות העבירו בסכנין בבונקר מביש. אצל המארחים בלטו לצד שני הכובשים גם המגן חיים איצרין והקשר ירדן אבוחצירה.

 

מאמן אשקלון יובל נעים אמר בסיום: "אם יצאנו מאוכזבים אחרי משחק כזה זה רק מראה על אופי הקבוצה. גם בהרכב שני נתנו משחק מצוין ומגיע כל הכבוד לשחקנים שיכלו לסיים את המשחק הזה גם בלי הארכה".על הציפיות להמשך הדרך אמר: "המטרה היא להעפיל לליגת העל, יש לנו צעירים ולא צריך לפחד לתת להם הזדמנות".

 

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: רז רחמים, חיים איצרין, יאיר אזולאי, קובי בן חמו, יוסי עמר; ברון דגו (עידן שריקי 30), ירדן אבוחצירה, יוני רביבו (גיא גלולה 69), ניראל מחפוד (אור חסידים 77); וואייל מריסאת, ג'יאנלוקה מריה.

 

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פס, איציק כהן, ונדרסון; סגס תאמבי, דייגו קאצ'ובה, הילאל מוסא (פיראס מוגרבי 46), ח'אלד ח'לאילה; יובל אבידור (שלומי אזולאי 79), וויאם עמאשה (איהאב שאמי 71).

 

מהלך המשחק

דקה 4

יוני רביבו הרים קרן, דגו הוריד בראש לאיצרין שבעט מחמישה מטרים כדור חלש שהורחק.

דקה 21

0:1 לאשקלון – המארחת ישבה על שער סכנין, וואהיל מריסאת מצא את ניראל מחפוד, שבעט חלש אבל קנדיל התכופף והכדור עבר לו בין הרגליים. שער אומלל.

דקה 25

שחקניו של יובל נעים המשיכו בהתלהבות וכדור מסובב של אותו מחפוד נשק למשקוף.

דקה 30

ח'לאילה נתן מרפק בלי כדור לדגו וספג אדום מכוער ויותר מכך מטופש. דגו לא התאושש ושריקי החליף אותו.

דקה 39

מחפוד, המושאל ממכבי פתח תקווה, בעט לבד מחמישה מטרים מול קנדיל מעל לשער.

דקה 48

תאמבי בעט מקרוב למסגרת, רחמים זינק והדף היטב. הזדמנות ראשונה לסכנין אחרי 48 דקות.

דקה 58

מריסאת פרץ על קו ימין והעביר רוחב, שריקי ניסה לדחוק ופספס.

דקה 68

0:2  מריסאת פרץ מימין והעביר למרכז הרחבה ושריקי המשיך מהאוויר פנימה. בדרך לסנסציה?

דקה 80

חסידים בעט מ-20 מ' סמוך לקורה.

דקה 90

ירדן אבו חצירה ניסה לשבור את הבונקר המחפיר של סכנין בבעיטה מ-25 מ' שחלפה סמוך למשקוף. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי