בניון: "אמשיך לשחק, לא יודע אם במכבי חיפה"

בניון. איפה הוא ימצא את עתידו?
בניון. איפה הוא ימצא את עתידו? | צילום: ערן לוף

קפטן הירוקים חגג: "הגיע הזמן שנלך עד הסוף בגביע. אני מתרכז בהווה"

(גודל טקסט)

זה החל במפגן תמיכה ביוסי בניון, נמשך בדקות של חשש אחרי שער של פדרו גלבאן, אך סוף כמו באגדות והקפטן יכול לחייך. מכבי חיפה גברה 1:4 על בני יהודה ואחרי 2:2 במשחק הראשון ברבע הגמר הבטיחה מקום בין ארבע האחרונות. העונה הזו יכולה להסתיים עם תואר.

 

בניון זכה סוף סוף להמון אהבה, שלטי תמיכה וחיבוק מהקהל הירוק וענה בשער נהדר שסגר את סיפור המשחק. פלט עוד הוסיף שער ורוני לוי יכול חייך.

 

 

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "מגיע מחמאות לשחקנים. העפלנו לפלייאוף ועברנו שלב בגביע. נתנו משחקים טובים באופן אישי וקבוצתי. אחרי פתיחת העונה הנוראית לא היה לנו זמן לבזבז. אנחנו בתקופה טובה".

 


בניון בטירוף. הניצחון כולו שלו (ערן לוף)

 

"היה לא נעים להפסיד לבית"ר ירושלים, בכדורגל צריך לדעת להתמודד ולהתנתק מהכל", הוסיף המאמן.

 

על יוסי בניון אמר: "הוא שחקן נפלא, הוא מדבר במגרש. יש אמוציות ומשפטים כאלו ואחרים. הוא מראה על המגרש את החשיבות שלו ושמחים שהוא איתנו". 

 

יוסי בניון עצמו אמר: "מרבית הקהל תומך בי תמיד. בסוף העונה אסיים חוזה, החלטתי לשחק, לא יודע אם זה יהיה במכבי חיפה. אני מתרכז בהווה ומנסה לעזור לקבוצה לחזור לאירופה".

 


הערב שלו (ערן לוף)

 

"ברור שיש התעניינות מקבוצת אחרות, אני בכושר טוב ומוכיח את עצמי וזה טבעי, אבל אני מתרכז במכבי חיפה", הוסיף בניון.

 

על הסימון אחרי השער אמר: "מכבי חיפה זה מועדון מאוד יקר לי ולא סתם חזרתי לפה. אין טעם כרגע להתעסק במה שיהיה. זה היה משחק שנתן לנו אפשרות לזכות בתואר".

 

"תמיד כיף לכבוש, בטח בגלל תצוגת העידוד, היה לי חשוב להחזיר להם. לא הייתי טוב בחצי הראשון ולאחר מכן הייתי טוב", ציין על השער שלו.

 


וגם החברים ידעו את זה (ערן לוף)

 

"כדי שאווירה תהיה טובה צריך לנצח משחקים. עשינו משחק טוב נגד נתניה אבל צריך לשאוף ליותר. הגיע הזמן שנלך עד הסוף בגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי