פטריסיו סייג התפטר מבית"ר ת"א/רמלה

כמו הרבה אחרים בקבוצתו
כמו הרבה אחרים בקבוצתו | צילום: ארכיון פרטי

המאמן הניח את המפתחות מיד לאחר הניצחון הדרמטי בגביע על רעננה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ת"א/רמלה מהליגה הלאומית רשמה הישג כמעט חסר תקדים בסטנדרטים שלה, לאחר שגברה בשמינית גמר הגביע על הפועל רעננה מליגת העל 4:5 בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים אחרי 0:0 בתום 120 דקות, והעיפה את הקבוצה החזקה של חיים סילבס.

 

בבוקר שלאחר הניצחון התפטר מאמן הקבוצה, פטריסיו סייג. לספורט1 נודע כי ההחלטה להתפטר גמלה בליבו של סייג אחרי התבוסה 4:0 להפועל ירושלים במחזור האחרון בליגה הלאומית, ללא כל קשר לתוצאת המשחק נגד רעננה. לאחר ההפסד  פרץ סכסוך חריף בין סייג לבין אחד מחברי ההנהלה על רקע מקצועי, והמאמן החליט כי באו מים עד נפש והוא לא מסוגל לאמן יותר במועדון.

 

 

 

פטריסיו סייג, שחקן עבר במכבי חיפה, החל את קריירת האימון שלו ב-2011 כאשר היה עוזרו של אוסקר גארסיה במכבי ת''א וב-2013 חזר סייג למכבי חיפה ושימש כעוזרו של אריק בנאדו. הקיץ מונה למאמן בית''ר תל אביב/רמלה כמחליפו של סלובודאן דראפיץ'.

"פטריסיו הוא בן אדם נדיר בענף, הוא עשה עבודה מצוינת והשביח את השחקנים הצעירים בקבוצה שבעתיד הלא רחוק יהפכו להיות שחקנים מאד מבוקשים בליגת העל. להערכתי הוא שם את המפתחות לאחר שנחצו קווים אדומים בתוך המועדון שעליהם לא יכול היה לעבור בשתיקה".

 

בתוך כך, דניאל שוורצבוים, בנו של שחקן העבר של הפועל ת"א אשר שוורצבוים ואחיינו של שייע פייגנבוים, שרק השתחרר משירותו בצה"ל לאחרונה, נטל את האחריות וכבש את הפנדל המכריע לזכות הקבוצה הקבוצה של פטריסיו סייג.

 

שוורצבוים, יוצא מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הועבר בקיץ האחרון כמו רבים מחבריו למחלקת הנוער של בית"ר ת"א רמלה במסגרת שיתוף הפעולה בין שני המועדונים, ואין ספק שכיבוש הפנדל המכריע מהווה הרגע הגדול ביותר בקריירת הבוגרים הלא ארוכה שלו.

 

מרגש להתקדם בליגה ובגביע. שוורצבוים (ארכיון פרטי)

 

"המאמן סייג הכין אותנו למשחק בצורה מצוינת", התייחס שוורצבוים לניצחון. "יש לנו בקבוצה מספר שחקנים מנוסים, שהסבירו לנו על המעמד והיינו רגועים. לפני הפנדל לא חשבתי יותר מידי למרות שהתרגשתי קצת. כל מה שרציתי זה לעזור לקבוצה שלי לנצח ולעבור לשלב הבא".

 

על העונה של קבוצתו אומר שוורצבוים: "אנחנו חבורה של שחקנים מוכשרים, ולמען האמת את חלקם הגדול אני מכיר ממחלקות הנוער במכבי ת"א. אין ספק שזה מרגש להתקדם ולעשות דברים יפים בליגה ובגביע, יש לנו מאמן מצוין ושחקנים שמתקדמים כל הזמן".

 

לשאלה האם השחקנים שגדלו במכבי ת"א משוחחים בינם לבין עצמם על האפשרות כי ישחקו ברבע הגמר נגד הצהובים, במידה ואלו ינצחו ביום חמישי את עירוני ראשל"צ, השיב שוורצבוים: "לא דיברנו על זה, אנחנו מתעסקים רק בהישג שלנו, ואחרי זה נתחיל להתכונן למשחק הבא שלנו בליגה הלאומית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי