נשאר בארץ: דיאן ראדוניץ' חתם ברעננה

ראדוניץ' עובר לשרון
ראדוניץ' עובר לשרון | צילום: דני מרון

חלוץ מכבי ת"א הושאל לקבוצה מהשרון עד לתום העונה. קולה לא יצטרף

(גודל טקסט)

דיאן ראדוניץ', חלוצה הקרואטי של מכבי ת"א, הושאל להפועל רעננה עד תום העונה. בעקבות צירופו, הקבוצה מהשרון יורדת מרוג'רס קולה שהוצע למועדון.

 

ראדוניץ', שרשם בסך הכל 157 דקות ליגה במדי מכבי ת"א, איבד את מקומו בסגל של פיטר בוס בעקבות החתמתו של אורלנדו סה הפורטוגלי. הקרואטי שכזכור נחת בישראלי רק לפני חמישה חודשים, לא הצליח להשתלב – זאת בעיקר בשל ריבוי פציעות.

בהפועל רעננה קיבלו את ההדחה מהגביע על ידי בית"ר ת"א/רמלה באכזבת ענק, שצפויה להשפיע על צורת החשיבה להמשך העונה: במועדון קיוו כי במקביל למאבק הכניסה לפלייאוף העליון הם יוכלו למנף את עצמם בגביע ולהגיע לשלבים האחרונים, כולל אף משחק הגמר.

 

רכש נוסף שעשוי להצטרף לרעננה הוא הקשר הזמבי לארי באווליה נבחן בקבוצה מזה שבועיים וטרם התקבלה החלטה בעניינו. המגן ליאור לוי חתם לשתי עונות וחצי.

 

כבר לא יגיע. קולה (gettyimages)

 

המאמן חיים סילבס החמיא לקבוצה המנצחת מהליגה הלאומית וציין כי אי אפשר לתרץ את ההפסד בחסרונם של מספר שחקנים חולים ופצועים. שחקנים בקבוצה טענו כי הביטחון לפני המשחק היה מופרז בעיקר לאחר שהיריבה הצנועה הובסה בביתה בליגה להפועל ירושלים החלשה 4:0

 

בשרון כבר מסתכלים קדימה ומסמנים את המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקווה לחשוב מאוד, וניצחון בו יכול לקדם אותם משמעותית לקראת הבטחת מקום בפלייאוף העליון. כרגע לרעננה, שבמקום הרביעי, יש 29 נקודות, שלוש יותר מקרית שמונה ובני יהודה שבמקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי