התדמית שהודבקה לטל בן חיים עושה לו עוול

בן חיים. רחוק מהתדמית הבעייתית
בן חיים. רחוק מהתדמית הבעייתית | צילום: עדי אבישי

חלוץ מכבי ת"א שוב בכותרות. ניצן דמארי מגבה: "ילד זהב, גם לסוארס פיוז קצר"

(גודל טקסט)

טל בן חיים עמד במרכזו של הדרבי הסוער של תל אביב. לפני המשחק תקפו אותו על הפוסט שהעלה לאינסטגרם בו התגרה באקסית האדומה, אחרי המשחק צלבו איתו על מה שאמר על האדומים בסיום המשחק.

 

החלוץ דווקא הציג העונה שיפור, סקאוטים החלו להתעניין בו לאורך קמפיין האלופות וגם בנבחרת הוא רשם באופן יחסי קמפיין לא רע. אלא ששוב הפוטנציאל לא מומש לחלוטין. הפוקוס סביב ערן זהבי ועתה גם הסערה השלילית הזו – אלו לא דברים שמוספים לחלוץ הצהוב.

 

 

כולם מעדיפים למסור לזהבי

בן חיים, ואין זה סוד, לא מממש את הפוטנציאל שלו במכבי הלחוצה והעצבנית. בכיר בקרית שלום סיפר: "בתקופת סוזה בנו עליו את הקבוצה ועכשיו הוא מקבל הרבה פחות כדורים. הצד השמאלי של מכבי לא טוב ולכן הכדורים לא מגיעים אליו, דור מיכה מוסר רק לערן זהבי, כולם מוסרים לערן זהבי כי חושבים שזה יהיה בישול".

 

"הצד השמאלי לא טוב", מעדיפים למסור לזהבי? (עדי אבישי)

 

"הוא וערן חברים טובים, אבל זה ברור שבמכבי הוא סקנד בסט ליד כוכב כמו זהבי. וגם זה שהוא לא משחק ארבעה משחקים רצוף אלא יורד לספסל זה משפיע עליו. אומרים עליו שיש לו פתיל קצר אבל דווקא בשנתיים האחרונות במכבי הוא התנהג בצורה מאוד בוגרת, התמסד, התחתן, ועכשיו יש לו ילד", ציין מנגד.

 


בן חיים מול טייו. "יעזוב רק לברלין או לונדון" (ערן לוף)

 

בן חיים דוחה על הסף כל ניסיון להעביר אותו לחו"ל: "למרות הכל טוב לו במכבי, יש לו משכורת יפה, ואשתו לא תיסע לסין או לרוסיה, אישתו רוצה לגור בלונדון או ברלין והם לא יגדלו את הילד שלהם ברוסיה הקפואה".

 

"גם סוארס נשך מישהו תוך כדי משחק והוא הטוב בעולם"

אופיר לוזון שהיה מנהל הקבוצה של בן חיים בילדים של מכבי פתח תקווה מעיד: "יש לו טמפרמנט חם, אבל הוא לא ילד רע. זה לא כמו שהוא מצטייר, יש לו נשמה טובה".

 

החברים הכי טובים של בן חיים החל מהילדים היו האחים עומר וניצן דמארי שאמר עליו: "מה שהוא אמר על הפועל היה בלהט המשחק. מחוץ לכדורגל הוא אחלה בנאדם וכולם אוהבים אותו, הוא מאוד רגוע, אבל לפעמים עולה לו הפיוז תוך כדי משחק. אין מה לעשות, יש כאלה שיש להם פיוז קצת קצר, והוא אחד כזה".

 


בן חיים. גם סוארס עם פיוז קצר (ערן לוף)

 

"סוארס נשך בנאדם והוא החלוץ הכי טוב בעולם. יש דברים שאי אפשר לעצור, זה היה בלהט המשחק, הפועל תל אביב הקשו עליהם, הפער בצמרת צמח לחמש נקודות ובטח גם האוהדים של הפועל העירו לו הערות מתחת לחגורה שכל אחד אחר היה מתעצבן, ואני לא רוצה להגיד איזה קללות שחקן שעבר מהפועל למכבי ת"א נאלץ לשמוע, זה ממש לא קל", הוסיף דמארי.

 

שינו זוארץ הבוס של המלאבים העיד: "בן חיים הוא בחור נדיר, ילד ממושמע ורגוע, אני מאחל לכל בית ישראל ילד כזה. לא צריך להסתכל על כל מילה שהוא אמר, זה לא רלוונטי תוך כדי משחק. שישפטו אותו איך הוא מתנהג בחיים, עושה צדקה וחסד, מקצוען שמתעסק רק בכדורגל".

 

זוארץ מכיר את בן חיים מגיל בר המצווה והמועדון מחזיק עדיין ברבע מכרטיסו: "לא בוער לנו לעשות עליו אקזיט, הוא יכול להישאר במכבי, הנכס הזה ממשיך להשתבח. כרגע הוא שווה כמה מיליונים ולנו יש רבע מהכרטיס".

 

במתחם חודורוב ממשיכים ללכלך על בן חיים: "ההתקפה של בן חיים עלינו זה ספין של מכבי שמטרתו להסיט את הדיון מהיכולת הדלה שלהם, הכישלון הקולוסאלי שעם תקציב כזה הם במינוס של חמש נקודות מהפועל ב"ש. במקום להתעסק בזה, כולם מתעסקים באמירות המטופשות של טל בן חיים. על זה נאמר שלחו טיפש בשביל להסיט את האש. שימו שלושה גולים תשתיקו את כולם, מה זו הבכיינות הזו".

 


כשהראש יסתדר, אירופה תחכה לו (עדי אבישי)

 

גאון על המגרש, בן אדם נהדר מחוצה לו ועדיין הפוקוס מתקבל לאור הפיוז הקצר. האם סדר בראש יוביל את בן חיים למקום עליו הוא חולם יחד עם אשתו? לונדון מחכה לו, בכל זאת המודל שלו הוא תיירי הנרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי