אוהד בוזגלו: נסתגר וננסה לגנוב גול, כמו נגד נתניה

שחקני נס ציונה צוהלים מול נתניה. התמונות יחזרו על עצמן?
שחקני נס ציונה צוהלים מול נתניה. התמונות יחזרו על עצמן? | צילום: דניאל סטרבורבדיס

מאמן הסינדרלה מנס ציונה לקראת סכנין: "השחקנים מוכנים ב-100%"

(גודל טקסט)

"לפני המשחק מול סכנין אומר לשחקנים שלי בדיוק מה שאמרתי לפני נתניה, וכמו שאני מכיר אותם זה יישב להם טוב טוב בראש:  אנחנו במרחק של 90, 120, או 120 דקות ופנדלים מלעשות עוד הישג ענק והיסטורי ולהדיח שתי קבוצות ליגת על".

 

הדובר: אוהד בוזגלו, מאמן נס ציונה, מוליכה ליגת א' דרום והסינדרלה של שמינית גמר הגביע. המשימה: להדיח הערב (19:00) את בני סכנין  אצלם בבית ולעלות לרבע הגמר.

 

בוזגלו בן ה-34, האח הבכור במשפחת הכדורגל הישראלית, הוא מרואיין טוב. מספק כותרות בלי סוף. בדיוק כמו האבא יעקב והאח המפורסם, מאור קשר הפועל באר שבע.

 

"נשחק נגד סכנין בדיוק כמו ששיחקנו נגד נתניה", אומר בוזגלו, "נסתגר וננסה לגנוב את הגול. סכנין תגיע אחרי ניצחון ויותר משוחררת מנתניה, אבל אני בטוח שהתכוננתי מאה אחוז למשחק עם השחקנים שלי".

 

בוזגלו סימן את וויאם עמאשה כשחקן המסוכן של היריבה ("למרות שהוא בבצורת, אני מאוד מחזיק ממנו וחושב שהוא ברמה של חלוץ נבחרת") ולא מוטרד מכך שסכנין למדה טוב טוב את קבוצתו.

 

מאור בוזגלו. האח הגדול לא מתכוון לעשות תספורת מוהוק (אסף קליגר)

 

"שמעתי שמאמן מהליגה שלנו העביר המון מידע ליוסי אבוקסיס, מאמן סכנין" מגלה בוזגלו, "בכדורגל שלנו הרי יש הרבה 'נשמות טובות' אבל הכול בסדר,  אין סודות ואני לא מתרגש"

 

נס ציונה דוהרת במקביל לליגה הלאומית וגם כאן בוזגלו שם מטרות. "אני מאמן כבר שבע שנים, התחלתי בליגה ג',  עברתי קורס פרו לצד צמרת המאמנים בכדורגל הישראלי ומכל מלמדי השכלתי", ממשיך בוזגלו, "אני חושב שהמאמן המודרני צריך להיות "מולטי", קצת מכל דבר. כבר קיבלתי הצעה מקבוצה בליגה הלאומית, אבל אני לא ממהר. מה שאמור להגיע, יגיע".

 

בוזגלו מספר שכבר מגיל צעיר, מאור סומן כתקווה הגדולה של המשפחה ("למרות שגם אני הייתי בכל הנבחרות הצעירות" ומפרגן לכוכב באר שבע.  "בסרט המשפחתי שלנו הכל מתועד כולל שגם אני הבנתי שמאור הוא התותח האמיתי", מתוודה האח הבכור, "אבא בחר להשקיע הכל בו  ובצדק".

 

מאמן נס ציונה, שמעיד על עצמו כאח הסולידי במשפחה, מספר בניגוד לאחיו המפורסם הוא סולד מקעקועים ומעגילים. ומה בדבר תספורת מוהוק כמו של מאור אם ינצח הערב את נס ציונה? "אולי. אני רק בן 34, אולי בעתיד".

 

פנסו: צריך לתת 200% מול סכנין

 

בעוד בוזגלו מאמין בשחקניו – יותם פנסו, כובש שער הניצחון מול נתניה, סומך יותר מכל על המאמן שלו.  "נכון שמעולם לא היינו בשלב כזה אבל אוהד הוא מאמן מצוין וטקטיקן מעולה שהכין אותנו באופן הטוב ביותר", מציין פנסו, "עם זאת ברור שיש פערי יכולת עצומים, כך שצריך לתת 200% יכולת ולקוות גם שהמזל יהיה לצידנו".

 

"אי אפשר לתאר את ההרגשה", נס ציונה מופתעת מעצמה מול נתניה (דניאל סטרבורבדיס)

 

פנסו כבש את שער הניצחון בסיבוב הקודם נגד נתניה בזמן פציעות. "אי אפשר לתאר את ההרגשה ואי אפשר להשוות כיף כזה לשום דבר בעולם", מתרגש פנסו מחדש, "אחרי המשחק הטלפון קרס מרוב הודעות. אז סגרתי אותו והלכתי לחגוג עם החברה".

 

כמי שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, לפנסו היו תקוות גדולות אבל עם השנים למד להסתפק בחלקו. "ברור שירד לי האוויר אחרי שעזבתי את מכבי", אומר פנסו, "אבל בסך הכל טוב בנס ציונה. כסף אמנם אין פה, אבל כיף לי עם המאמן ועם השחקנים ואני מצליח להביא את עצמי לידי ביטוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי