לוי: עטר לא היה צריך להתעסק עם האוהדים

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה על החלוץ, שהוצהב ויחמיץ את הפועל ת"א. קינן: "מבין אותו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה מפיגור ל-2:2 מול בני יהודה בחוץ במפגש הראשון ביניהן ברבע גמר גביע המדינה. עבור הירוקים מדובר בתוצאה טובה לקראת המשחק השני בבית, אבל לא רק בזה עסקו אצל רוני לוי. אלירן עטר, שכבש את השער הראשון מפנדל מומצא, ספג קללות מאוהדי הכתומים לכל אורך המשחק והגיב גם בסימונים מתגרים כלפי היציעים. החלוץ ספג צהוב חמישי וייעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב.

"הוא עשה תנועה לעבר הקהל של 'לא שמעתי אתכם', הוא לא צריך להתעסק עם הקהל", הגיב רוני לוי בסיום המשחק, וניסה להרגיע את הרוחות: "זה לא היה דרמטי, אני לא חושב שצריך להתעסק בזה. היה משחק כדורגל טוב. מי שבבית נהנה, אבל אני לא נהניתי. ציפיתי שנשמור על התוצאה. חשוב שחזרנו אחרי שהם הפכו. יש עוד משחק וההכרעה עוברת לסמי עופר".

"הפנדלים מתקזזים אם לא היה, כי היה פנדל על אלירן עטר שלא נשרק", המשיך מאמן מכבי חיפה. "מאכזב אותי לספוג ממצב נייח. פדרו גלבאן הוא שחקן הכרעה ולא סגרנו אותו טוב למרות שידענו שהוא מסוכן. בני יהודה נכנסה להתלהבות והפכה את התוצאה. המומנטום היה איתם, לכן אני שמח מכך שהצלחנו לחזרה למשחק בסיטואציה שנוצרה".


פדרו גלבאן, לא נגמר (עדי אבישי)

"לא שמתי לב מה קרה", טען דקל קינן, שבכל זאת קבע: "הוא לא חגג בצורה יוצאת דופן או מתסיסה, אני יכול להבין את ההתנהגות שלו. באופן אישי, חבל לי שספגנו שני שערים, אבל הראינו אופי והצלחנו לחזור. טיפה נלחצנו, אנחנו צריכים לקרחת אחריות. בסופו של דבר התוצאה לא רעה, אני שמח שחזרנו".

על האפשרות לעבור לליגת המשנה בארצות הברית אמר הבלם:"לא קיבלתי החלטה לגבי ההצעה ממינסוטה, כרגע אני במכבי חיפה ואני מרוכז במטרות של המועדון. כשיהיה מה להודיע, אעשה זאת. הכל נעשה בשיתוף פעולה עם מכבי חיפה".

"חבל שזה שני משחקים, זה הורס את חוויית הגביע"

"מאכזב מאוד", סיכם מאמן בני יהודה יוסי מזרחי. "הימרתי כי קיבלנו שער חוץ. הכנסתי חלוץ ובדיעבד ספגנו את השער השני. אני מרוצה מאוד מהקבוצה שלי, שיחקנו כדורגל מצוין וזה סימן טוב לעתיד". על הפנדל אמר: "ראיתי מהמגרש שלא היה פנדל, מה נעשה? חבל מאוד, זה שער משמעותי". 

"חבל שזה שני משחקים", המשיך מזרחי. "היה כאן משחק טוב, חגיגת גביע אמיתית.  זה רע לנו, זה הורס את חוויית הגביע. תארו לכם 2:2 והולכים לעוד שלושים דקות, מה היה קורה במגרש". המאמן סרב להתייחס לסירובו של אמיר עגייב לרדת מהמגרש כשהוחלף: "את זה תשאירו לי מול השחקן. ראיתי לנכון להוציא את עגייב ולהכניס חלוץ. רציתי את הגול השלישי, לצערי זה הסתיים בתיקו. אני מסתכל על סכנין, לא על הגומלין מול מכבי חיפה, זה משחק חשוב מאוד. כולי מרוכז במשחק הזה. כשיגיע הזמן להתכונן לגומלין בסמי עופר, נעשה זאת".


עטר, במוקד החיכוך (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי