אלברמן נפצע אך הבטיח שיהיה כשיר לשבת

למכבי תא יש בעיות בעמדת הקישור האחורי. דסה
למכבי תא יש בעיות בעמדת הקישור האחורי. דסה | צילום: עדי אבישי

מגן מכבי ת"א אלי דסה, שנוסה כקשר אחורי, עשוי לשחק בעמדה גם בכפ"ס

(גודל טקסט)

לאחר ה-0:2 על הפועל כפר סבא שהשלים 0:5 בשני משחקי רבע הגמר, מכבי תל אביב הייתה הקבוצה האחרונה שבאופן רשמי הבטיחה את מקומה בארבע האחרונות בגביע. הצהובים ישתתפו הערב בהגרלת חצי הגמר וימתינו ליריבה מבין הפועל באר שבע, מכבי חיפה ובני סכנין, כששני משחקי חצי הגמר יתקיימו באצטדיון סמי עופר בחיפה.

 

מאמן האלופה פטר בוס הציב הרכב של 11 שחקנים שאיש מהם לא פתח במשחק הליגה האחרון נגד בני יהודה, וכלל בשביל הכותרות גם שני שחקנים מקבוצת הנוער אליאל פרץ ואילון אלמוג. המשחק עצמו, ששוחק לאחר הניצחון הגדול בהתמודדות הראשונה בלויטה, דמה יותר למשחק אימון כשגם האוהדים העדיפו להישאר בבית ורק 2600 מהם הגיעו לבלומפילד.

 

 

הקבוצה של בוס ממשיכה בניסיונות למצוא את המערך וההרכב הנכון לקראת הכניסה למשחקי הפלייאוף העליון כבר במשחק בשבת באצטדיון בלומפילד נגד הפועל כפר סבא. הקשר האחורי גל אלברמן נפצע קלות בשריר הירך ובסיום הבטיח: "הכול בסדר, זה לא ישפיע על המשחק בשבת נגד כפר סבא".

כל ההרכב היה של מחליפים (עדי אבישי)

 

המגן אלי דסה שיחק בדקות הסיום בעמדת הקשר האחורי, עמדה בה מחפש בוס שחקן הגנתי נוסף לצדו של גל אלברמן. נראה כי הצוות המקצועי עשוי להציב את דסה בקישור האחורי כבר נגד הפועל כפר סבא ולהזיז קדימה את האריס מאדוניאנין לעמדה של נוסא איגיבור הסובל מפציעה ברגל.

 

השוער במשחקי גביע המדינה עד עכשיו הוא דניאל ליפשיץ, ששמר על רשת נקיה משחק שני ברציפות. "כל שוער שואף לשמור על רשת נקיה ובמשחק הזה לקראת הסיום העברתי זמן כדי שיגמר בלי שער. מכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול בישראל, וכמו באירופה במועדונים הגדולים, השוער הראשון והשני הם אותו דבר וזה כבוד גדול עבורי  וכיף לראות שהמאמן סומך עלי".

 

על היריבה בהגרלת חצי הגמר אמר ליפשיץ "מה שבא ברוך הבא. הפסדתי כבר להפועל באר שבע בגביע כששיחקתי ברעננה והפעם אני רוצה לאסוף גביע לארון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי