פאקו: "אנחנו לא יכולים להיות מרוצים"

מנצח אך לא מרוצה. פאקו אייסטראן
מנצח אך לא מרוצה. פאקו אייסטראן | צילום: עדי אבישי

למרות ה-0:3 על נצרת, מאמן מכבי ת"א יודע שהגמר מול ב"ש זה סיפור אחר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אומנם לא הרשימה והציגה יכולת לא משכנעת אבל עשתה את העבודה כשניצחה 0:3 את מכבי אחי נצרת מהלאומית משערים של זהבי (2), פריצה (82) ומיטרוביץ' (89) והעפילה לגמר גביע המדינה.

 

מאמן האלופה פאקו אייסטראן אמר בסיום: "היום אנחנו לא יכולים להיות מרוצים, לא היינו עצמינו, זו לא הדרך בה מכבי ת"א רוצה לשחק. שיחקנו הרבה יותר טוב במחצית השנייה ובסך הכל עשינו עבודה טובה. העבודה שלי היא לא רק להביא תארים, אנחנו מנסים לשחק כדורגל טוב ברוב המשחקים וזה גם מה שביקשתי מהשחקנים". על משחק הגמר מול ב"ש אמר המאמן: "כל משחק הוא אחר. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה אנחנו יכולים להפסיד, ברור לנו שזה לא יספיק מול ב"ש".

 

 

כובש השער הראשון, ערן זהבי: "בדקות הראשונות נראינו טוב. אולי השער המוקדם נתן לנו הרגשה שזה קל מידי, הם הקשו עלינו. כשמשחקים מול יריבה טובה יותר הרמה באופן אוטומטי עולה. נגד ב"ש הרמה שלנו תהיה גבוהה יותר, אחרת לא נזכה".

זהבי בניסיון וירטואוזי להכניע את אחי נצרת (צילום: אסף קליגר)

 

ובצד המפסיד, מאמן אחי נצרת היה גאה בשחקניו ואמר: "ה-0:3 לא שיקף אבל הגיע למכבי לנצח. בסופו של דבר האיכות והקצב שלהם ב-20 הדקות האחרונות הכריעו אותנו. שיחקנו ללא רגשי נחיתות, כמו קבוצה שרוצה לנצח. הגענו למצבים ואחד מהם היה צריך להיכנס אבל פערי האיכות כל כך גדולים שאי אפשר להגיד שנשדדנו או שמכבי גנבה את המשחק".

"אי אפשר להגיד שנשדדנו". ניסן יחזקאל (צילום: ערן לוף)

 

על הטקס לעזמי בשארה שערכה קבוצתו מוקדם יותר לפני המשחק אמר: "לא נוח לי לדבר על זה. לא ידענו מזה כלום. הטיימינג לא מתאים אבל קשה לי לדבר על זה. זה לא עניין שלי, אני לא מתעסק בפוליטיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי