"מאמינים בגיבורים שלנו וביכולתם לעלות לגמר"

אוהדי סכנין מבטיחים לתת מחר אווירה אירופית בסמי עופר
אוהדי סכנין מבטיחים לתת מחר אווירה אירופית בסמי עופר | צילום: ערן לוף

אוהדי סכנין בטירוף לקראת מכבי ת"א: הכרטיסים נמכרו, תפילות נישאו במכה

(גודל טקסט)

בסכנין טוענים כי נמכרו יותר מ-11 אלף כרטיסים ששווקו דרך רשת קמעונאית למשחק חצי גמר הגביע ביום חמישי (20:30) בסמי עופר מול מכבי תל אביב.

 

"אנחנו קוראים לכל המגזר הערבי לבוא ולתמוך בסכנין", אמר עלאא זבידאת, המנהיג את קבוצת האוהדים הקרויה אולטראס 03, "אנחנו מאמינים בגיבורים שלנו ובכך שהם יכולים לעלות לגמר".

 

 

אוהדים של סכנין, העולים לרגל במכה שבסעודיה התפללו לניצחון על מכבי תל אביב ואף הניפו שלטים בזכות סכנין. כמו כן הרשת הוצפה בימים האחרונים בקריאות להגיע לסמי עופר ולתמוך בשחקנים.

 

עולי רגל מסכנין דואגים לאינטרסים גם בסעודיה (ארכיון פרטי)

 

"יש רצון  להחזיר את הימים הטובים  ויש קבוצה עם יכולת לעשות צרות למכבי ת"א , לא נפסיק לעודד ולהביא את אירופה למגרש מבחינת עידוד", סיכם זבידאת.

מבחינה מקצועית , המאמן יוסי אבוקסיס עדיין לא סגור לגבי המערך – שלושה בלמים או 4:4:3 אבל כבר ברור שסגס תאמבי, שיכול לשחק הן כקשר והן כבלם, יפתח בהרכב. וויאם עמאשה ויובל אבידור יחזרו לסגל, ממנו ייעדר איציק כהן הסובל ממתיחה בשריר האחורי.

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל , עלי עותמאן , אברהם פאס , סגס תאמבי , עלאא אבו סאלח, וונדרסון סילבה; דייגו קאצ'ובה , ח'אלד ח'לאילה , פיראס מוגרבי , ז'ורז'יניו; שלומי אזולאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי